
La Marató aposta per Instagram per divulgar sobre el càncer
La campanya de sensibilització de La Marató d'enguany inclou una llista d'11 vídeos a Instagram amb testimoniatges de persones de diferents franges d'edat que conviuen amb algun dels 200 tipus de càncer que hi ha, amb un clip introductori de la malaltia i un altre que incideix en la importància de la prevenció. Les visualitzacions dels clips ja superen el milió i mig de reproduccions.
Per acostar els joves al càncer, s'ha creat una llista de vídeos a Instagram. Són testimoniatges en primera persona que expliquen com és conviure amb aquesta malaltia. Aquestes peces es complementen amb un vídeo científic que explica la malaltia que està conduït pels divulgadors Pere Renom i Cèlia Ventura, en una peça que segueix el format del programa "QuèQui" i un altre de la infermera i influencer Mariona Casas que ens parla de prevenció i hàbits saludables. Els vídeos testimonials els protagonitzen testimonis molt valents que, de manera molt generosa, expliquen la seva realitat.
Josep Maria: "La immunoteràpia m'ha salvat la vida"
Ànnia: "El càncer és com pujar una muntanya i nosaltres vam pujar l'Everest"
Anna: "Vull morir de vella, no de càncer"
Àgata, objectiu complert! El Luca va néixer al mes de juny, totalment sa
Marta: "La meva filla també tindrà càncer?"
La llista completa de vídeos es pot veure aquí
