TV3, líder d'audiència del mes d'octubre
TV3 obté a l'octubre el 14,2% de quota, el millor registre des de l'abril del 2013, i supera per 1,2 punts d'avantatge Telecinco, i es distancia 2,7 punts d'Antena 3. Els canals de la CCMA assoleixen una quota del 18,6%, nou rècord d'aquest any i millor resultat des de l'abril del 2013.
TV3 lidera els rànquings de cadenes i de programes, amb el 14,2% de quota i 19 programes entre els 40 més vistos d'aquest octubre, superant Tele 5 i Antena 3, per 1,2 i 2,7 punts, respectivament. El programes de producció pròpia, els d'entreteniment i els de servei i la solidesa dels informatius fonamenten aquests resultats. El programa més vist del dia ha estat de TV3 en 28 dels 31 dies d'octubre. A més d'aquests bons resultats quantitatius, TV3 es manté com la cadena generalista més ben valorada des del punt de vista qualitatiu, amb 8,1 punts en el panell de l'empresa GFK.
Segons dades de Kantar Media, TV3 ha estat líder del mes de octubre, amb el 14,2% de quota, 1,2 punts més que Telecinco, la segona cadena amb el 12,4%. En tercer lloc s'ha situat Antena 3, amb l'11,5%, i en el quart, TVE, amb el 7,0%. Els segueixen, La Sexta, amb un 6,6 i Cuatro, amb una quota del 6,2%. Per la seva banda, el canal Esport3 manté els bons resultats del mes d'agost i es manté en una quota de l'1,2%. El canal Super3/33 se situa en l'1,6%, i el 3/24 continua liderant l'audiència dels canals informatius especialitzats, amb una quota de 1,6%. El conjunt de canals de la CCMA fa rècord de l'any amb un 18,6% de quota, el registre més alt des de octubre del 2013.
Aquest octubre, TV3 ha estat la cadena més vista un total de 21 dels 31 dies del mes, i ha liderat el rànquing de programes més vistos del dia en 28 ocasions. Els "Telenotícies" han estat el programa més vist un total de 21 dies. Els altres programes han estat "Polònia", "Crackòvia" i les transmissions dels partits de lliga de Campions Barça-Ajax i el de la Supercopa de Catalunya FC Barcelona-RCD Espanyol.
19 programes de TV3, entre el rànquing dels 40 més vistos
Pel que fa al rànquing dels 40 programes més vistos, TV3 manté el liderat, amb 19, dels quals 8 entre els 10 primers del rànquing. La transmissió del partit de la Champions entre el Barça i l'Ajax d'Amsterdam, amb 1.050.000 espectadors de mitjana i una quota del 32,4%, ha estat el programa més vist de TV3 i s'ha situat en segon lloc del rànquing dels 40 més vistos, seguit pel "TN migdia" del dia 14 d'octubre, amb 710.000 espectadors de mitjana i un 35,7% de quota. A continuació, el "TN cap de setmana vespre" del dia 5, amb 708.000 espectadors i una quota del 21,8%. El "30 minuts" "Bojos per córrer" és el cinquè programa més vist del mes, amb 675.000 espectadors de mitjana i un 19,4% de quota. El "TN vespre" del dia 13 és el sisè, 645.000 espectadors de mitjana i una quota del del 21,9%. "Polònia" se situa com a setè programa amb més audiència del mes, arribant als 650.000 espectadors amb una quota del 19,6%. "300" s'ha situat en dotzena posició amb una mitjana d'audiència de 554.000 espectadors i una quota de17,4%.
Els caps de setmana, a més de "El convidat" i "30 minuts", "Oh happy day" també ha tingut molt bons resultat d'audiència i figura en aquest rànquing dels 40 més vistos, arribant als 426.000 espectadors de mitjana amb una quota del 16,8%, en l'emissió del dia 4. En aquest rànquing també hi figuren "El crac" (14), "La Riera"(16), "Caçadors de bolets" (25), "APM Extra" (36) i el "Sense ficció" "El Madrid real, la llegenda negra de la glòria blanca" (39).
3/24 i Super3, líders
El canal 3/24 obté, aquest mes de octubre, una quota de l'1,6% i es manté líder en l'àmbit dels canals informatius temàtics. El canal Super3 és líder entre les infantils, entre el "target" de 4 i + anys, amb un 1,8% de quota mitjana, la mateixa que Clan. Esport3 manté el guany que va obtenir el mes d'agost passat i continua en l'1,2% de quota. Pel que fa al canal conjunt Super3/33, se situa en un 1,6%.
TV3, líder en la valoració qualitativa del panell de l'empresa GFK
En relació amb la valoració qualitativa de la programació, en el panell de l'empresa GFK, TV3 torna a ser la cadena generalista més ben valorada amb una valoració global de 8,1, seguida per La Sexta (8,0). Cuatro és tercera amb un 7,5; la segueixen Antena 3 i TVE, amb un 7,4 i Tele 5, que és la menys valorada, amb un 7,3. El Super3/33 obté una valoració del 8,2 i se situa segona, darrera de La 2 (8,6).
TV3 continua sent la cadena generalista més ben valorada pels dos sexes i pels individus de 25 a 35 anys, de 55 a 64 i pels de 65 i més anys. S'ha de destacar l'alt índex qualitatiu de programes com la transmissió del "Quarts de Nou" del "XXV Concurs de Castells de Tarragona", amb un índex del 8,6. El "day time" de TV3 aconsegueix una molt bona valoració qualitativa amb programes com "Espai terra" (8,8), "El gran dictat" (8,7), "Els matins" (8,5), "Divendres" (8,5), "TN comarques", (8,2) o "TN Migdia" (8,1). Entre els programes del "prime time" destaquen "30 minuts" (8,5); "Sense ficció" (8,4); ".Cat" i "El convidat" (8,3); "Polònia (8,2); "TN Vespre" les edicions dels "Telenotícies cap de setmana"(8,2) i el "TN Vespre" dels feiners (8,1). L'entreteniment i l'humor també reben una molt bona valoració qualitativa: "Polònia"(8,2), "APM?" (8,1) i "Oh happy day" (8,0).
Segons aquest mateix panel, els informatius de Televisió de Catalunya són els més ben valorats i els que tenen més credibilitat. Els participants en el panel els hi atorguen un índex qualitatiu mitjà de 8,2, superant els informatius de La Sexta (8,0), Cuatro (7,6), Telecinco (7,6), La 1 (7,3) i A3 (7.3). El 84% del panel qualitatiu de GFK creu que els informatius de TV3 són de molta qualitat i els més creïbles amb un 96%.
Més d'un milió cent mil visitants únics consultes les produccions de TV3 a la xarxa
Les notícies de Televisió de Catalunya lideren el nombre de visitants únics a internet, amb més de 350.000 visitants únics i gairebé 660.000 visualitzacions. El segueix "La Riera" que durant aquest mes de octubre té més de 138.000 visitants únics, que han fet més de 800.000 visualitzacions dels capítols de la telenovel·la. "Els matins", amb 96.000 visitants únics i 189.000 visualitzacions, ha estat el tercer més visitat.
El vídeo amb més visitants únics ha estat el del desig de Messi de batre el rècord golejador de la lliga al Camp Nou, amb 89.000. El segon ha estat el capítol 2 d'"El crac", amb 35.000 visitants únics. La sèrie de Joel Joan també se situa en els llocs cinquè, setè i desè dels vídeos més vistos a la carta. "APM" se situa com a tercera producció més visitada, amb el vídeo que protagonitzen els manifestants del 12-O, que ha rebut més de 30.000 visitants únics, una xifra molt semblant a la del "Sense ficció" dedicat al Reial Madrid. En sisè lloc, el vídeo en el qual es pot veure a Oriol Junqueras emocionant-se durant l'entrevista que li va fer Mònica Terribas a "El matí de Catalunya Ràdio", amb més de 28.000 visitants únics.
Segons dades de Kantar Media, TV3 ha estat líder del mes de octubre, amb el 14,2% de quota, 1,2 punts més que Telecinco, la segona cadena amb el 12,4%. En tercer lloc s'ha situat Antena 3, amb l'11,5%, i en el quart, TVE, amb el 7,0%. Els segueixen, La Sexta, amb un 6,6 i Cuatro, amb una quota del 6,2%. Per la seva banda, el canal Esport3 manté els bons resultats del mes d'agost i es manté en una quota de l'1,2%. El canal Super3/33 se situa en l'1,6%, i el 3/24 continua liderant l'audiència dels canals informatius especialitzats, amb una quota de 1,6%. El conjunt de canals de la CCMA fa rècord de l'any amb un 18,6% de quota, el registre més alt des de octubre del 2013.
Aquest octubre, TV3 ha estat la cadena més vista un total de 21 dels 31 dies del mes, i ha liderat el rànquing de programes més vistos del dia en 28 ocasions. Els "Telenotícies" han estat el programa més vist un total de 21 dies. Els altres programes han estat "Polònia", "Crackòvia" i les transmissions dels partits de lliga de Campions Barça-Ajax i el de la Supercopa de Catalunya FC Barcelona-RCD Espanyol.
19 programes de TV3, entre el rànquing dels 40 més vistos
Pel que fa al rànquing dels 40 programes més vistos, TV3 manté el liderat, amb 19, dels quals 8 entre els 10 primers del rànquing. La transmissió del partit de la Champions entre el Barça i l'Ajax d'Amsterdam, amb 1.050.000 espectadors de mitjana i una quota del 32,4%, ha estat el programa més vist de TV3 i s'ha situat en segon lloc del rànquing dels 40 més vistos, seguit pel "TN migdia" del dia 14 d'octubre, amb 710.000 espectadors de mitjana i un 35,7% de quota. A continuació, el "TN cap de setmana vespre" del dia 5, amb 708.000 espectadors i una quota del 21,8%. El "30 minuts" "Bojos per córrer" és el cinquè programa més vist del mes, amb 675.000 espectadors de mitjana i un 19,4% de quota. El "TN vespre" del dia 13 és el sisè, 645.000 espectadors de mitjana i una quota del del 21,9%. "Polònia" se situa com a setè programa amb més audiència del mes, arribant als 650.000 espectadors amb una quota del 19,6%. "300" s'ha situat en dotzena posició amb una mitjana d'audiència de 554.000 espectadors i una quota de17,4%.
Els caps de setmana, a més de "El convidat" i "30 minuts", "Oh happy day" també ha tingut molt bons resultat d'audiència i figura en aquest rànquing dels 40 més vistos, arribant als 426.000 espectadors de mitjana amb una quota del 16,8%, en l'emissió del dia 4. En aquest rànquing també hi figuren "El crac" (14), "La Riera"(16), "Caçadors de bolets" (25), "APM Extra" (36) i el "Sense ficció" "El Madrid real, la llegenda negra de la glòria blanca" (39).
3/24 i Super3, líders
El canal 3/24 obté, aquest mes de octubre, una quota de l'1,6% i es manté líder en l'àmbit dels canals informatius temàtics. El canal Super3 és líder entre les infantils, entre el "target" de 4 i + anys, amb un 1,8% de quota mitjana, la mateixa que Clan. Esport3 manté el guany que va obtenir el mes d'agost passat i continua en l'1,2% de quota. Pel que fa al canal conjunt Super3/33, se situa en un 1,6%.
TV3, líder en la valoració qualitativa del panell de l'empresa GFK
En relació amb la valoració qualitativa de la programació, en el panell de l'empresa GFK, TV3 torna a ser la cadena generalista més ben valorada amb una valoració global de 8,1, seguida per La Sexta (8,0). Cuatro és tercera amb un 7,5; la segueixen Antena 3 i TVE, amb un 7,4 i Tele 5, que és la menys valorada, amb un 7,3. El Super3/33 obté una valoració del 8,2 i se situa segona, darrera de La 2 (8,6).
TV3 continua sent la cadena generalista més ben valorada pels dos sexes i pels individus de 25 a 35 anys, de 55 a 64 i pels de 65 i més anys. S'ha de destacar l'alt índex qualitatiu de programes com la transmissió del "Quarts de Nou" del "XXV Concurs de Castells de Tarragona", amb un índex del 8,6. El "day time" de TV3 aconsegueix una molt bona valoració qualitativa amb programes com "Espai terra" (8,8), "El gran dictat" (8,7), "Els matins" (8,5), "Divendres" (8,5), "TN comarques", (8,2) o "TN Migdia" (8,1). Entre els programes del "prime time" destaquen "30 minuts" (8,5); "Sense ficció" (8,4); ".Cat" i "El convidat" (8,3); "Polònia (8,2); "TN Vespre" les edicions dels "Telenotícies cap de setmana"(8,2) i el "TN Vespre" dels feiners (8,1). L'entreteniment i l'humor també reben una molt bona valoració qualitativa: "Polònia"(8,2), "APM?" (8,1) i "Oh happy day" (8,0).
Segons aquest mateix panel, els informatius de Televisió de Catalunya són els més ben valorats i els que tenen més credibilitat. Els participants en el panel els hi atorguen un índex qualitatiu mitjà de 8,2, superant els informatius de La Sexta (8,0), Cuatro (7,6), Telecinco (7,6), La 1 (7,3) i A3 (7.3). El 84% del panel qualitatiu de GFK creu que els informatius de TV3 són de molta qualitat i els més creïbles amb un 96%.
Més d'un milió cent mil visitants únics consultes les produccions de TV3 a la xarxa
Les notícies de Televisió de Catalunya lideren el nombre de visitants únics a internet, amb més de 350.000 visitants únics i gairebé 660.000 visualitzacions. El segueix "La Riera" que durant aquest mes de octubre té més de 138.000 visitants únics, que han fet més de 800.000 visualitzacions dels capítols de la telenovel·la. "Els matins", amb 96.000 visitants únics i 189.000 visualitzacions, ha estat el tercer més visitat.
El vídeo amb més visitants únics ha estat el del desig de Messi de batre el rècord golejador de la lliga al Camp Nou, amb 89.000. El segon ha estat el capítol 2 d'"El crac", amb 35.000 visitants únics. La sèrie de Joel Joan també se situa en els llocs cinquè, setè i desè dels vídeos més vistos a la carta. "APM" se situa com a tercera producció més visitada, amb el vídeo que protagonitzen els manifestants del 12-O, que ha rebut més de 30.000 visitants únics, una xifra molt semblant a la del "Sense ficció" dedicat al Reial Madrid. En sisè lloc, el vídeo en el qual es pot veure a Oriol Junqueras emocionant-se durant l'entrevista que li va fer Mònica Terribas a "El matí de Catalunya Ràdio", amb més de 28.000 visitants únics.

