Assaig general

El Museu de la Música acull la mostra "Ricard Viñes a París. Diari d'un pianista"

Durada: 6 min
16/06/2026
Des del 28 de maig el Museu de la Música acull una exposició sobre Ricard Viñes, el pianista de les avantguardes, amb motiu del 150è aniversari del seu naixement. Comissariada per Màrius Bernadó, porta per títol "Ricard Viñes a París. Diari d'un pianista" i explora la primera etapa de l'intèrpret i compositor a la capital francesa. El relat parteix d'un dietari escrit per Viñes durant gairebé trenta anys que es mostra públicament per primera vegada a Europa. Però entre la selecció d'objectes exposats, hi ha altres primícies. L'exposició "Ricard Viñes a París. Diari d'un pianista" es podrà visitar fins a l'11 d'octubre i és una de les quatre mostres que estan relacionades amb les commemoracions oficials del govern que el Museu de la Música ha acollit aquest any i fins als primers mesos de l'any que ve, sobre Pau Casals, Conxita Badia, Montserrat Torrent i Antoni Gaudí. Ens ho ha explicat el mateix Màrius Bernadó.

Àudios