Òpera "Don Giovanni": ària "Don Giovanni, a cenar teco", de Wolfgang Amadeus Mozart Serenata en do menor, K. 388/384a: Allegro, de Wolfgang Amadeus Mozart Sonata per a violí i piano en mi menor, K. 304/300c: "Tempo di menuetto", de Wolfgang Amadeus Mozart Simfonia n. 35 en sol menor: I. Allegro con brio, de Wolfgang Amadeus Mozart Fantasia en re menor, K. 397, de Wolfgang Amadeus Mozart Concert per a piano i orquestra n. 20 en re menor, K. 466: I. Allegro, de Wolfgang Amadeus Mozart Missa en do menor, K. 427: "Qui tollis", de Wolfgang Amadeus Mozart Quintet per a corda n. 4 en sol menor, K. 516: I. Allegro, de Wolfgang Amadeus Mozart Comiat Fragments de l'òpera "Otello", de Gioachino Rossini
ESCOLTA-HO ARAElegia en sol menor, op. 44, d'Aleksandr Glazunov Concert per a viola, corda i baix continu en sol major, de Georg Philipp Telemann Simfonia concertant en mi bemoll major, K. 364/320d: II. "Andante", de Wolfgang Amadeus Mozart Fantasia per a viola i orquestra (reconstrucció de Fernand Oubradous), de Johann Nepomuk Hummel "Harold a Itàlia", op. 16: IV. "Orgie de brigands", d'Hector Berlioz "Romance oubliée" per a viola i piano, de Franz Liszt Comiat Motet "Quam dilecta", op. 148 per a cor i orgue, de Camille Saint-Saëns "Ave verum" (1873) per a soprano, violoncel, orgue i contrabaix, de Théodore Dubois "Cantique de Jean Racine", op. 144 per a cor i orgue, de Mel Bonis "Ave Maria" per a soprano, cor i conjunt instrumental, de Fernand de la Tombelle
Els matins no són el mateix si els comences amb la millor selecció musical. Estaràs content, respiraràs millor i tindràs més inspiració per enfrontar els nous reptes de cada dia. 90 minuts de bona música en estat pur, conduïts per Joan Vives. La manera més clàssica de començar el dia. De dilluns a divendres, de les 6.30 h a les 8 h, a Catalunya Música.
Els matins no són el mateix si els comences amb la millor selecció musical. Estaràs content, respiraràs millor i tindràs més inspiració per enfrontar els nous reptes de cada dia. 90 minuts de bona música en estat pur, conduïts per Joan Vives. La manera més clàssica de començar el dia. De dilluns a divendres, de les 6.30 h a les 8 h, a Catalunya Música.
"El burgès gentilhome": Obertura, de Jean-Baptiste Lully "Pieces d'orchestre et airs": Cercavila d'"Armide", de Jean-Baptiste Lully "Salve Regina" a 3 sopranos i baix continu, de Jean Baptiste Lully "L'Antiope" (1689): ària "Sdegni, furori barbari", de Carlo Pallavicino "Teseo" HWV 9 (1713): "Ira, sdegni, e furore... O stringero nel sen", de Georg Friedrich Händel "Hercules" HWV 60 (1745): "Where shall I fly?", de Georg Friedrich Händel "In furore iustissimae irae" RV 626, d'Antonio Vivaldi "Adriano in Siria" (1734): ària "Sprezza il furor del vento" (acte I), de Giovanni Battista Pergolesi "Ezio", Wq. 15: ària "Va' dal furor portata" (acte II), de Christoph Willibald Gluck "Attilio Regolo" (1753): ària "Sprezza il furor del vento", de Niccolò Jommelli "Armida abbandonata" (1770): ària "Miser'Armida... Odio, furor, dispetto" (acte II), de Niccolò Jommelli "Armide": acte 2, "Odio, furor, dispetto", de Franz Joseph Haydn "La flauta màgica" K 620 (òpera): "Der Hölle Rache", de Wolfgang A. Mozart "Teseo, Medea": "Dal furor, dall'odio accesa", de Jeronimo Francisco de Lima Comiat Concert n. 5 per a piano en mi bemoll major op. 73: "Emperador" de Ludwig van Beethoven
Selecció de "Grounds": "The Fairy Queen": Preludi dels ocells (Acte II), de Henry Purcell "Music for a while", de Henry Purcell "When I am laid in earth", Lament de Dido de l'òpera "Dido & Aeneas", de Henry Purcell Passamezzo moderno, de Diego Ortiz "My Lady Nevell's Ground" (en re menor), BK 57, de William Byrd "Zefiro torna" (Ciaccona), de Claudio Monteverdi "A division on a ground", anònim "Divisions on a ground", de Francis Withy "A division on a ground", de John Eccles "Greensleeves to a ground", anònim "Ground after the scotch humour", de Nicola Matteis "Tregian's ground", de Daniel Norcombe Improvisacions sobre el ground "Paul's steeple", anònim (s. XVIII) Comiat Fragments d'"Also sprach Zarathustra", op. 30, Poema simfònic per a gran orquestra, de Richard Strauss
Poloneses barroques: - Suite n. 2 en si menor BWV 1067: Polonaise I Double de Johann Sebastian Bach - Concert de Brandenburg n. 1 en fa major BWV 1046: Polacca de Johann Sebastian Bach - Polonesa en fa per a clavicordi ("Àlbum d'Anna Magdalena Bach") de Johann Sebastian Bach - Suite "La Musette" en sol menor TWV 55:Gl: Polonaise de Georg Philipp Telemann - Concert n. 3 en mi menor op. 6: Polonaise de Georg Friedrich Händel Poloneses romàntiques: - Concert n. 1 per a piano en sol major op. 20: III. Rondeau à la polonaise de Joseph Wolfl - Andante spianato I gran polonesa op. 22 de Frédéric F. Chopin - Soirées musicales op. 6 (1834-36): VI. Polonesa de Clara Schumann - Polonesa en mi menor de Jacint Codina - Polonesa brillant per a piano i orquestra op. 72 de Carl Maria von Weber - Polonesa festiva op. 12, obertura simfònica (1873) de Johan Svendsen - Polonesa en mi bemoll major B100 d'Antonín Dvorak Comiat Fragments de Quartets amb contrabaix de Felix Mendelssohn
Els matins no són el mateix si els comences amb la millor selecció musical. Estaràs content, respiraràs millor i tindràs més inspiració per enfrontar els nous reptes de cada dia. 90 minuts de bona música en estat pur, conduïts per Joan Vives. La manera més clàssica de començar el dia. De dilluns a divendres, de les 6.30 h a les 8 h, a Catalunya Música.
Els matins no són el mateix si els comences amb la millor selecció musical. Estaràs content, respiraràs millor i tindràs més inspiració per enfrontar els nous reptes de cada dia. 90 minuts de bona música en estat pur, conduïts per Joan Vives. La manera més clàssica de començar el dia. De dilluns a divendres, de les 6.30 h a les 8 h, a Catalunya Música.
Els matins no són el mateix si els comences amb la millor selecció musical. Estaràs content, respiraràs millor i tindràs més inspiració per enfrontar els nous reptes de cada dia. 90 minuts de bona música en estat pur, conduïts per Joan Vives. La manera més clàssica de començar el dia. De dilluns a divendres, de les 6.30 h a les 8 h, a Catalunya Música.
Els matins no són el mateix si els comences amb la millor selecció musical. Estaràs content, respiraràs millor i tindràs més inspiració per enfrontar els nous reptes de cada dia. 90 minuts de bona música en estat pur, conduïts per Joan Vives. La manera més clàssica de començar el dia. De dilluns a divendres, de les 6.30 h a les 8 h, a Catalunya Música.
Els matins no són el mateix si els comences amb la millor selecció musical. Estaràs content, respiraràs millor i tindràs més inspiració per enfrontar els nous reptes de cada dia. 90 minuts de bona música en estat pur, conduïts per Joan Vives. La manera més clàssica de començar el dia. De dilluns a divendres, de les 6.30 h a les 8 h, a Catalunya Música.
Els matins no són el mateix si els comences amb la millor selecció musical. Estaràs content, respiraràs millor i tindràs més inspiració per enfrontar els nous reptes de cada dia. 90 minuts de bona música en estat pur, conduïts per Joan Vives. La manera més clàssica de començar el dia. De dilluns a divendres, de les 6.30 h a les 8 h, a Catalunya Música.
Els matins no són el mateix si els comences amb la millor selecció musical. Estaràs content, respiraràs millor i tindràs més inspiració per enfrontar els nous reptes de cada dia. 90 minuts de bona música en estat pur, conduïts per Joan Vives. La manera més clàssica de començar el dia. De dilluns a divendres, de les 6.30 h a les 8 h, a Catalunya Música.
"Boléro", de Maurice Ravel Sonatina n. 8 en mi major ("Tempo di bolero"), de Pere Tintorer "Boléro", op. 19, de Frédéric Chopin "Introduzione e bolero", de Giovanni Bottesini "Zaide", bolero per a veu i orquestra, op. 19, n. 1, d'Hector Berlioz "Bolero de concierto", de les "Escenas andaluzas" per a orquestra de Tomás Bretón "Doña Francisquita": "Bolero del Marabú y fandango", d'Amadeu Vives "Concierto andaluz" per a quatre guitarres i orquestra: I. "Tempo di bolero", de Joaquín Rodrigo "Lola Montes", bolero op. 5 (primer enregistrament mundial), de Trinidad Huerta "Suite de danses": "Bolero", de Carlos Salzedo "Bésame mucho" (bolero), de Consuelo Velázquez Comiat "Montezuma" RV 723: fragments de l'òpera d'Antonio Vivaldi
Septet en Mi b, op. 65: III. "Intermède" de Camille Saint-Saëns Intermezzo en la major, n. 2, op. 118, de Johannes Brahms Intermezzo en si bemoll menor, op. 117, n. 2, de Johannes Brahms "Notre Dame": intermezzo, de Franz Schmidt "I gioielli della Madonna": intermezzo, d'Ermanno Wolf-Ferrari "Goyescas": intermezzo, d'Enric Granados "Le villi": "La tregenda", intermezzo de l'òpera "Le villi", de Giacomo Puccini "Manon Lescaut": intermezzo, de Giacomo Puccini "Suor Angelica": intermezzo, de Giacomo Puccini Variacions "Enigma", op. 36: intermezzo (Dorabella) d'Edward Elgar Suite del concert "Much ado about nothing", op. 11: IV intermezzo, d'Erich Wolfgang Korngold "Pelléas et Mélisande", op. 46: 8. Zwischenaktmusik (Intermedi), de Jean Sibelius Intermezzo per a violoncel i piano L. 27, de Claude Debussy Comiat "Dom Sébastien, roi de Portugal": fragments de Gaetano Donizetti
Obertura sobre temes tradicionals russos i kirguisos, op. 115, de Dmitri Xostakóvitx "Cançons irlandeses" WoO 154, selecció, de Ludwig van Beethoven "10 Spanisches Liederspiel", op. 74, selecció, de Robert Schumann "Deutsche Volkslieder", selecció, de Johannes Brahms "Cançons gitanes", op. 55, selecció, d'Antonín Dvorák "Halka": "Ària de l'alosa" (o de jontek), de Stanislaw Moniuszko "La santa espina", acte tercer, escena 18: sardana, d'Enric Morera Comiat "Adiós Nonino" (arr. per a acordió i corda de Théo Ould), d'Astor Piazzolla "Invierno porteño" (arr. per a acordió i corda de Théo Ould) d'Astor Piazzolla