Assaig general
La JOSB tanca la seva temporada de concerts convidant el director Eivind Gullberg Jensen
19/06/2026
Aquest diumenge, a les sis de la tarda, la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona (JOSB) tanca l'onzena temporada al Palau de la Música Catalana. Ho fa amb un nou concert solidari, en aquest cas a benefici de la Fundació Salut Plus, i la presència del director convidat Eivind Gullberg Jensen. El mestre noruec (a la foto), director general i artístic de l'Òpera de la seva ciutat, Bergen, i director convidat de l'Orquestra del Nord dels Països Baixos, va coincidir amb el titular de la JOSB fa anys, en la seva etapa formativa, i hem pogut conversar amb ell.