Assaig general

La Maria: "'Robina' és la meva manera d'afrontar el període obscur de la depressió que vaig viure"

Durada: 20 min
09/10/2025
Demà, 10 d'octubre, serà el Dia Mundial de la Salut Mental i hem convidat la cantautora valenciana La Maria, perquè en el seu aclamat segon disc, "Robina" (Propaganda pel Fet!, 2025), hi exposa obertament la seva lluita contra la depressió. A més, en una de les cançons de l'àlbum, "Adoració a Robina", hi ha fet un homenatge a les persones que tenen depressió o n'han tingut. Al final de l'entrevista ens ha interpretat en directe la cançó "Consagració", inclosa al disc. Demà, coincidint amb el Dia Mundial de la Salut Mental, el presentarà en concert a la Fira Mediterrània de Manresa.

Àudios