La crema de cacau m'agrada tant que me la menjaria a cullerades. Per això me la faig jo mateixa. Ens servirà per farcir uns croissants en un pim pam (ui) amb en Titó, la Tat,...i qui sap si el John C.
Tacos musicals
El Miki Nuñez i la Sara Roy son cantants i fan moltes actuacions. Per això sempre cuiden molt el que mengen. Farem una recepta molt divertida, lleugera i molt saludable.
Tiramisú sense café al microones
En aquest capítol farem la versió infantil d'una de les postres preferides pels adults: el tiramisú. Però com que se que a molts no us agrada el cafè o no el podeu prend...