El Joventut de Badalona presenta una campanya de micromecenatge per donar suport al seu model de bàsquet de formació
La Penya ha llançat la iniciativa per donar suport i continuïtat al seu model de bàsquet de formació
El Joventut de Badalona ha presentat una nova campanya de micromecenatge a nivell internacional per intentar recaptar 125.000 euros en seixanta dies. La iniciativa s'ha formalitzat a través de la plataforma Indiegogo i té com a objectiu primordial finançar i enfortir el planter del club.
Jordi Villacampa, president de l'entitat, ha assegurat que "la formació segueix sent bàsica i volem fer una trucada perquè tota la gent que s'enorgulleix de la Penya sàpiga que està en risc i que la volem defendre. Per això demanem ajuda."
El club, estructurat en una SAD, està endeutat i en pla de viabilitat. Segons els responsables del conjunt, "La SAD no pot seguir donant diners al club. Així que hi ha dues opcions: ser un club qualsevol i tancar o seguir apostant per les nostres arrels".
A la campanya han participat exjugadors importants de la penya com Ricky Rubio i Pau Ribas. També han col·laborat esportistes d'elit com Ona Carbonell, Mireia Belmontes o figures públiques com Antonio Orozco, Carme Ruscalleda o Jordi Robirosa, periodista de la Televisió de Catalunya. Tots sota el lema We believe in basketball, we save #joventutmodel".
Per aportar diners a la campanya es pot participar aquí: https://www.indiegogo.com/projects/webelieve-in-basketball-we-save-joventutmodel--2




