
"Es ven parcel·la a Butarque": innovadora campanya del Leganés per captar socis
La trencadora campanya de captació de socis del Leganés ha disparat les altes d'abonats
Un agent immobiliari explica les bondats de l'estadi de Butarque, com si fos una comunitat de veïns, per vendre les parcel·les d'una urbanització. D'aquesta manera comença el vídeo promocional de la campanya de captació de socis del Leganés, equip de la Segona Divisió, conegut per les seves originals iniciatives.
En aquesta última, per acabar de convèncer els indecisos, l'entitat del sud de Madrid ofereix la possibilitat d'adquirir petites parts del terreny de joc, en format digital (NFT), unes parcel·les mitjançant les quals podran obtenir recompenses al llarg de la temporada.
🏡 𝗖𝗔𝗠𝗣𝗔𝗡̃𝗔 𝗗𝗘 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗢𝗦 𝟮𝟬𝟮𝟯/𝟮𝟰 | Este año, Butarque, tu casa más que nunca.
C.D. Leganés (@CDLeganes) June 15, 2023
ℹ️ Toda la información en https://t.co/gglYMC0d4J pic.twitter.com/MA8IV8jc0M
Entre els diferents premis, destaca un any d'abonament gratuït si el "Lega" marca un gol des d'una parcel·la venuda. Si el que passa a la parcel·la és una assistència de gol, el propietari s'endurà una samarreta firmada per tota la plantilla. Es tracta d'una experiència innovadora que permetrà als aficionats viure els partits del seu equip de forma diferent.
La posició des d'on l'àrbitre ensenyi la primera targeta groga també tindrà premi: una experiència VIP a l'estadi. I la parcel·la des d'on es xiuli el final del partit, descomptes en la botiga oficial del club.
La campanya ha tingut un èxit immediat i s'ha viralitzat de forma sorprenent. En les primeres 24 hores, el vídeo va superar el milió de visualitzacions a TikTok, tota una fita sense precedents en la història del Leganés, on el vídeo més reproduït suma 6 milions de visualitzacions en gairebé dos mesos, gràcies a la presència d'El Rulas, un conegut influenciador, amb més de 10 milions de seguidors.



