Futbol

La premsa madrilenya fa una lectura molt positiva de la derrota del Madrid al Camp Nou

Aquest dilluns, a les redaccions dels principals mitjans de comunicació esportius madrilenys s'hi viu un bon ambient. El clàssic ha deixat un bon regust i el joc dels de Pellegrini ha aixecat l'optimisme. Ningú s'atrevia a escriure-ho, però molts desconfiaven tant dels blancs que no descartaven haver d'agafar el pont aeri o l'AVE de tornada a Madrid amb una golejada i la cua entre les cames. En canvi, per les portades amb què obren, sembla que s'hagin endut els tres punts. El "Marca" titula amb un "Sabor a victoria", mentre que l'"AS" escriu "Ahí estuvo" fent referència a l'ocasió de Cristiano Ronaldo que va desviar Valdés.

Actualitzat
Atenció mediàtica mundial

No hi ha cap dubte que un Barça-Madrid és un dels espectacles esportius que genera més interès arreu del món. Fins a 1.000 milions de persones van veure el clàssic. No és estrany, doncs, que hi hagués fins a 700 periodistes acreditats. Entre els quals un periodista d'una televisió de Hong Kong, Ti En. No va dubtar ni un moment a posar-se una bufanda del Barça, amb què va fer tota la transmissió del partit, que feien en directe per a la televisió local Now TV.

El clàssic als cinemes

Per primera vegada, el clàssic es va poder seguir en un lloc poc habitual. Concretament, als cinemes. Fins a 8 sales catalanes van oferir el Barça-Madrid en pantalla gegant. En la majoria dels casos, les entrades es van esgotar a principis de setmana. Més de 2.000 espectadors van viure aquesta experiència pionera al nostre país. Pantalla gegant, imatge en alta definició i àudio de gran qualitat. Això sí, sense comentaristes per simular al màxim l'ambient del Camp Nou. No cal dir que a Barcelona es va vibrar amb el gol d'Ibrahimovic. A Madrid van ser ben pocs els que es van aixecar de la butaca per celebrar-ho.

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut