ACORD

Acord TVC - Barcelona Meeting Point per promocionar el saló firal

TVC i l'empresa BMP Barcelona Meeting Point han signat un acord de col·laboració per promocionar les activitats del saló firal Barcelona Meeting Point en l'edició d'aquest any.

Televisió de Catalunya i l'empresa BMP Barcelona Meeting Point han firmat avui un acord de col·laboració per promocionar les activitats del saló firal Barcelona Meeting Point en l'edició d'aquest any. L'acord l'han signat el director de Televisió de Catalunya (TVC), Francesc Escribano, i els consellers delegats de l'empresa BMP Barcelona Meeting Point SA (BMP) Manuel Royes i Enrique Lacalle.

L'acord preveu que les diverses cadenes de Televisió de Catalunya –TV3, el 33 i el canal de notícies 3/24– dediquin "atenció preferent, sempre d'acord amb les disponibilitats, als esdeveniments i actes organitzats durant el Saló". Aquesta atenció preferent es canalitzarà a través de la difusió d'informacions, reportatges, debats, entrevistes, etc. D'altra banda, l'empresa BMP, a més de facilitar l'organització logística per als professionals de la informació, inclourà, entre altres contraprestacions, el logotip de TVC a tot el material de difusió del Saló i establirà amb el Departament Comercial de TVC un paquet de mesures en relació amb les campanyes publicitàries.

A més, l'acord garanteix l'exclusivitat de TVC per tenir una presència destacada en la comunicació i publicitat institucionals de BMP, "en condició de patrocinador oficial o en la categoria que correspongui la situació del logotip de TV3".
Anar al contingut