Comencen els assajos de "Casal rock 2" amb la direcció musical de Marc Parrot
Marc Parrot assumeix per segona vegada el repte de dirigir 20 nous avis i àvies que s'atreveixen a tirar-se a la piscina del rock.
Després de vuit setmanes intenses de càsting per diverses localitats de Catalunya, han arrencat els assajos de la segona temporada de "Casal rock". Amb la direcció musical de Marc Parrot, que assumeix aquest repte per segona vegada, vint nous avis i àvies dels setanta cap amunt assajaran dues vegades per setmana durant cinc mesos al Centre Cívic de Can Felipa, que ja és la casa del "Casal rock".
La selecció del nou grup ha estat difícil per la gran quantitat d'avis i àvies que tenien ganes de participar en el programa, però finalment el grup ja està tancat. Una de les novetats d'aquest any és que entre els vint avis i àvies seleccionats hi ha més gent de fora de Barcelona. En aquesta edició, el programa ha trobat candidats a Banyoles, Cervera, Tàrrega, Premià i Alella, disposats a llançar-se al món del rock.
Per davant queden cinc mesos de feina per convertir-se en roquers de veritat fins al concert final.
L'estrena de la segona temporada de "Casal rock", una producció de TV3 amb Media 3.14 i el Terrat, està prevista per al segon trimestre del 2010.
La primera entrega de "Casal rock" va ser un dels èxits destacats de la temporada passada. La sèrie es va acomiadar amb audiència mitjana de 512.000 espectadors i una quota de pantalla del 16,1%, i 673.000 espectadors i una quota de pantalla del 21% el dia del concert.
El GFK, el panel d'audiències qualitatiu va valorar "Casal rock" amb una nota del 7,8, destacant-ne aspectes com que és un programa que la majoria de gent recomanaria i ressaltant l'originalitat del format, la qualitat i l'entreteniment així com la tasca de Marc Parrot.
L'èxit de la primera temporada del programa es va fer també evident a la xarxa, on el web del programa www.tv3.cat/casalrock va tenir una mitjana mensual de més de 100.000 pàgines vistes i 11.000 usuaris únics.
Pel que fa als vídeos de "Casal rock", van tenir més de 75.000 visualitzacions a Tv3.cat, on el més vist va ser el del concert, amb més de 6.500 visualitzacions.
Al canal de TV3 al YouTube, el conjunt de clips de "Casal rock" va tenir més de 65.000 visualitzacions, entre les quals destaca la del videoclip de "Jo vull rock'n'roll", amb gairebé 10.000 visualitzacions.
La selecció del nou grup ha estat difícil per la gran quantitat d'avis i àvies que tenien ganes de participar en el programa, però finalment el grup ja està tancat. Una de les novetats d'aquest any és que entre els vint avis i àvies seleccionats hi ha més gent de fora de Barcelona. En aquesta edició, el programa ha trobat candidats a Banyoles, Cervera, Tàrrega, Premià i Alella, disposats a llançar-se al món del rock.
Per davant queden cinc mesos de feina per convertir-se en roquers de veritat fins al concert final.
L'estrena de la segona temporada de "Casal rock", una producció de TV3 amb Media 3.14 i el Terrat, està prevista per al segon trimestre del 2010.
La primera entrega de "Casal rock" va ser un dels èxits destacats de la temporada passada. La sèrie es va acomiadar amb audiència mitjana de 512.000 espectadors i una quota de pantalla del 16,1%, i 673.000 espectadors i una quota de pantalla del 21% el dia del concert.
El GFK, el panel d'audiències qualitatiu va valorar "Casal rock" amb una nota del 7,8, destacant-ne aspectes com que és un programa que la majoria de gent recomanaria i ressaltant l'originalitat del format, la qualitat i l'entreteniment així com la tasca de Marc Parrot.
L'èxit de la primera temporada del programa es va fer també evident a la xarxa, on el web del programa www.tv3.cat/casalrock va tenir una mitjana mensual de més de 100.000 pàgines vistes i 11.000 usuaris únics.
Pel que fa als vídeos de "Casal rock", van tenir més de 75.000 visualitzacions a Tv3.cat, on el més vist va ser el del concert, amb més de 6.500 visualitzacions.
Al canal de TV3 al YouTube, el conjunt de clips de "Casal rock" va tenir més de 65.000 visualitzacions, entre les quals destaca la del videoclip de "Jo vull rock'n'roll", amb gairebé 10.000 visualitzacions.

