Dimecres, "Silenci?" estrena nou grafisme i nous continguts
"Silenci?", celebra durant el 2007 el seu cinquè any d'emissió i ho fa, aquest dimecres, estrenant nova imatge gràfica i nova sintonia.
"Silenci?", el magazín cultural de tendències de Televisió de Catalunya, celebra durant el 2007 el seu cinquè any d'emissió i sobrepassa els dos-cents programes. A partir de l'edició de demà dimecres, "Silenci?" estrenarà nova imatge gràfica i nova sintonia, així com una nova presentació dels continguts del programa.
El redisseny és obra del col·lectiu Xnografics, un estudi de disseny que ha treballat per a clients com les agències de publicitat *SCPF o VillarRosàs i marques com Estrella Damm, Diesel, Playstation o Ikea. La sintonia l'ha composta Trafalgar 13, un estudi amb una àmplia experiència en la creació de sintonies publicitàries. Els creatius d'Xnografics s'han basat en el concepte de la sinestèsia (la barreja d'impressions provinents de sentits diferents, per exemple, sentir colors o veure sons) i en l'obra de cèlebres sinestèsics com el pintor Wassily Kandinsky per bastir una imatge en què diferents formes geomètriques es combinen amb el so per formar el nom del programa.
Al marge de la nova imatge, el programa també es renova per dins. El nou "Silenci?" també inclou canvis en el contingut. En un reflex de l'aposta de "Silenci?" pel carrer i pels joves creadors del país, la nova imatge gràfica es complementarà amb una sèrie de dotze peces audiovisuals elaborades per Nanouk Films, una productora que treballa amb els creadors emergents més destacats del panorama català. Aquestes cortinetes, al voltant del concepte de silenci, són obra dels realitzadors Víctor Carrey, Àlex Villagrasa i Ana Ibáñez, que tenen una brillant trajectòria en els camps del videoclip i la publicitat, i s'aniran emetent al llarg de la temporada.
Amb una audiència fidel i inquieta, "Silenci?" s'ha consolidat com un espai cultural que reflecteix el ritme constant de les modes en manifestacions artístiques com la música, el cinema, la literatura, la publicitat, els viatges, la moda i l'art en general, i es converteix, així, en un aparador setmanal de les diferents tendències del moment. El programa vol descobrir i analitzar les persones i corrents que innoven i creen moda, és a dir, que generen consum. Conduït per la periodista barcelonina Bibiana Ballbè, s'emet cada dimecres a les 22.35 al canal 33.
El dia 28, amb la nova imatge del programa, "Silenci?" farà un especial sobre il·lustradors emergents en el camp de la moda i la publicitat, un reportatge sobre les noves tendències en interiorisme i un "making of" del nou grafisme. Els qüestionaris del programa seran per a l'actor i humorista Julián López, el popular "Vicentín" del programa de culte "La Hora Chanante", i per a la cantant Vanexxa, una de les propostes més renovadores de l'escena hip hop europea.
El redisseny és obra del col·lectiu Xnografics, un estudi de disseny que ha treballat per a clients com les agències de publicitat *SCPF o VillarRosàs i marques com Estrella Damm, Diesel, Playstation o Ikea. La sintonia l'ha composta Trafalgar 13, un estudi amb una àmplia experiència en la creació de sintonies publicitàries. Els creatius d'Xnografics s'han basat en el concepte de la sinestèsia (la barreja d'impressions provinents de sentits diferents, per exemple, sentir colors o veure sons) i en l'obra de cèlebres sinestèsics com el pintor Wassily Kandinsky per bastir una imatge en què diferents formes geomètriques es combinen amb el so per formar el nom del programa.
Al marge de la nova imatge, el programa també es renova per dins. El nou "Silenci?" també inclou canvis en el contingut. En un reflex de l'aposta de "Silenci?" pel carrer i pels joves creadors del país, la nova imatge gràfica es complementarà amb una sèrie de dotze peces audiovisuals elaborades per Nanouk Films, una productora que treballa amb els creadors emergents més destacats del panorama català. Aquestes cortinetes, al voltant del concepte de silenci, són obra dels realitzadors Víctor Carrey, Àlex Villagrasa i Ana Ibáñez, que tenen una brillant trajectòria en els camps del videoclip i la publicitat, i s'aniran emetent al llarg de la temporada.
Amb una audiència fidel i inquieta, "Silenci?" s'ha consolidat com un espai cultural que reflecteix el ritme constant de les modes en manifestacions artístiques com la música, el cinema, la literatura, la publicitat, els viatges, la moda i l'art en general, i es converteix, així, en un aparador setmanal de les diferents tendències del moment. El programa vol descobrir i analitzar les persones i corrents que innoven i creen moda, és a dir, que generen consum. Conduït per la periodista barcelonina Bibiana Ballbè, s'emet cada dimecres a les 22.35 al canal 33.
El dia 28, amb la nova imatge del programa, "Silenci?" farà un especial sobre il·lustradors emergents en el camp de la moda i la publicitat, un reportatge sobre les noves tendències en interiorisme i un "making of" del nou grafisme. Els qüestionaris del programa seran per a l'actor i humorista Julián López, el popular "Vicentín" del programa de culte "La Hora Chanante", i per a la cantant Vanexxa, una de les propostes més renovadores de l'escena hip hop europea.

