ELS MATINS A TV3

"Els matins a TV3" comença la temporada amb rècords d'audiència

"Els matins a TV3", l'espai matinal presentat i dirigit per Josep Cuní, ha estrenat la nova temporada amb molt bon peu i el dimecres 15 va aconseguir una quota de pantalla del 22,8%.

Conduït per Josep Cuní i Helena Garcia Melero, "Els matins a TV3" va aconseguir dimecres 15 de setembre una quota de pantalla del 22,8%, un percentatge que constitueix el seu rècord des que va començar el programa, el 26 d'abril d'aquest any, i que s'acosta al 25,5% de Telecinco i supera el nou programa de María Teresa Campos a Antena 3.

"Els matins a TV3", l'espai matinal que el canal autonòmic ofereix des de les 8 del matí fins a les 12.30 del migdia, ha estrenat la nova temporada amb molt bon peu. Des de la seva estrena després de la pausa estiuenca, dilluns passat, 13 de setembre, l'audiència del programa ha anat augmentant. De manera que dilluns va tenir un total de 13,3 punts; dimarts va acumular 4 punts més, i dimecres va aconseguir gairebé un 23% de quota de pantalla.
Amb aquests resultats va superar els espais matinals de TV1 i Antena 3, i es va situar a poca distància del programa de Telecinco "Día a Día", que va obtenir un 25,5%.

Malgrat que l'essència d'"Els matins a TV3", dirigit per Josep Cuní i presentat per ell mateix i Helena Garcia Melero, segueix estant contínuament lligada a l'actualitat informativa, el programa ha introduït alguns canvis de cara a la tardor. Una de les principals novetats és la incorporació d'una nova secció, "Els colors de la Pilar", presentada per Pilar Rahola i dedicada a debatre i discutir una qüestió polèmica. Aquest espai es farà de dilluns a dijous, mentre que el divendres Sergi Pàmies prendrà el relleu a la Pilar per fer el seu particular resum de l'actualitat de la setmana.

A més, després d'aquestes seccions, el programa ha reservat l'última hora per parlar dels diferents àmbits d'actualitat, a partir de debats, entrevistes i tertúlies protagonitzades per col·laboradors especialitzats, convidats i gent del públic.

En l'edició anterior, el programa dedicava aquest temps a un únic debat amb gent del carrer que discutia sobre temes que els tocaven de prop. Per tant, és evident que el programa ha diversificat en gran mesura els seus continguts i que, possiblement, d'aquesta manera, satisfà un ventall més ampli de teleespectadors i es col·loca així segon líder d'audiència.
Anar al contingut