Els webs de la CCMA aconsegueixen prop d'un milió d'usuaris
Durant el mes de maig, el conjunt de webs de la CCMA ha aconseguit prop d'un milió d'usuaris únics i ha superat els 28 milions de pàgines vistes. Segons OJD, l'audiència l'encapçala el grup de webs de TVC i, en concret, el portal tv3.cat.
El conjunt de webs de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha assolit la xifra de 969.459 usuaris únics i ha superat els 28 milions de pàgines vistes, durant el mes de maig, segons les dades obtingudes per Nielsen Online i auditades per OJD. Aquestes dades consoliden l'audiència dels serveis a internet de la CCMA, que se situa a molta distància de la resta de mitjans digitals en català.
L'audiència a internet de la CCMA està encapçalada pel grup de webs de Televisió de Catalunya, amb gairebé 700.000 usuaris únics i més de 20 milions de pàgines vistes. Dins d'aquest grup, destaca el portal tv3.cat, amb més de 8,5 milions de pàgines vistes.
Per la seva banda, durant el mes de maig, els webs del grup d'emissores de Catalunya Ràdio s'han situat en 160.425 usuaris únics i superen els 5 milions de pàgines vistes en un mes.
Els usuaris que visiten cada dia els webs de la CCMA hi naveguen una mitjana de gairebé vuit minuts, una dada força alta que s'explica per l'oferta multimèdia dels portals de Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio.
Aquesta és la primera vegada que les dades de la CCMA auditades per OJD provenen del sistema de medició Market Intelligence de Nielsen Online. La fusió de la tecnologia de medició de Nielsen amb la metodologia de certificació d'OJD s'ha fet efectiva fa uns mesos amb l'objectiu d'unificar i simplificar la mesura d'audiències d'internet.
L'audiència a internet de la CCMA està encapçalada pel grup de webs de Televisió de Catalunya, amb gairebé 700.000 usuaris únics i més de 20 milions de pàgines vistes. Dins d'aquest grup, destaca el portal tv3.cat, amb més de 8,5 milions de pàgines vistes.
Per la seva banda, durant el mes de maig, els webs del grup d'emissores de Catalunya Ràdio s'han situat en 160.425 usuaris únics i superen els 5 milions de pàgines vistes en un mes.
Els usuaris que visiten cada dia els webs de la CCMA hi naveguen una mitjana de gairebé vuit minuts, una dada força alta que s'explica per l'oferta multimèdia dels portals de Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio.
Aquesta és la primera vegada que les dades de la CCMA auditades per OJD provenen del sistema de medició Market Intelligence de Nielsen Online. La fusió de la tecnologia de medició de Nielsen amb la metodologia de certificació d'OJD s'ha fet efectiva fa uns mesos amb l'objectiu d'unificar i simplificar la mesura d'audiències d'internet.

