L'economia emergent índia, a "Valor afegit"
"Valor afegit" s'aproparà al gegant del sud-est asiàtic a través de dues empreses catalanes que s'han introduït en el mercat de la Unió Índia.
L'Índia, un gran país a l'Àsia, amb una economia i un mercat emergents, és una de les zones del planeta amb més creixement. Més de mil milions d'habitants en un territori on gairebé tot està per fer. Infraestructures, serveis, indústria, etc. La seva situació actual permet, a més, que moltes empreses estiguin a punt per aconseguir una part d'aquest pastís.
"Valor afegit" mostrarà aquesta realitat, amb l'exemple de dues empreses catalanes que s'han introduït en el mercat de la Unió Índia: una gran constructora catalana que prepara diferents projectes en aquell país i una marca d'embotits de la Garrotxa.
"Valor afegit" mostrarà aquesta realitat, amb l'exemple de dues empreses catalanes que s'han introduït en el mercat de la Unió Índia: una gran constructora catalana que prepara diferents projectes en aquell país i una marca d'embotits de la Garrotxa.

