Jordi Hurtado rapejarà a l'"APM?"
El presentador del mític "Saber y ganar" criticarà la televisió actual i recordarà el rap que va interpretar al seu programa, un vídeo que ja s'ha convertit en un autèntic fenomen al YouTube.
Aquest dimarts, el presentador del mític programa "Saber y ganar", Jordi Hurtado, farà el do de pit a l'"APM?" i criticarà la televisió actual. Hurtado recordarà el rap que va interpretar al seu programa, un vídeo que ja s'ha convertit en un autèntic fenomen al YouTube.
També podrem veure el nou anunci de l'Audi A7, el cotxe que haurien de portar els jugadors del Reial Madrid. Gaudirem amb Josep Carreras versionant Camela i fliparem amb l'Homo APM? patinant sobre gel. A més a més, al "Deformatiu", veurem com serà el nou Bulli de Ferran Adrià i el "Defensor de l'espectador" ens protegirà d'Iker Jiménez i la seva mania de fer-ho tot molt misteriós. Tot això, i moltíssimes coses més, en un programa de 30 minuts amb el bo i millor de l'actualitat i la televisió.
L'"APM?" va néixer com un especial el 14 de juliol del 2004, però els bons resultats d'audiència –una mitjana de 595.000 espectadors i una quota de pantalla del 23,2%– en van afavorir la continuïtat. El 2004 va passar a ser un espai setmanal de 20 minuts, amb una quota de pantalla del 25,1% i una audiència mitjana de 679.000 espectadors. Del novembre al juliol del 2006 va tenir una audiència mitjana de 626.000 espectadors i una quota de pantalla del 22,3%. L'"Alguna pregunta més?", de TV3, en la quarta temporada, es va consolidar en el "prime time", amb un "share" superior al 20% i una audiència mitjana de 617.000 espectadors. L'any passat va tenir una audiència mitjana del 20,4 de "share". L'"APM?" té més de 312.000 admiradors al Facebook, és la pàgina amb més admiradors de la CCMA i té més de 10.000 "followers" a Twitter.
També podrem veure el nou anunci de l'Audi A7, el cotxe que haurien de portar els jugadors del Reial Madrid. Gaudirem amb Josep Carreras versionant Camela i fliparem amb l'Homo APM? patinant sobre gel. A més a més, al "Deformatiu", veurem com serà el nou Bulli de Ferran Adrià i el "Defensor de l'espectador" ens protegirà d'Iker Jiménez i la seva mania de fer-ho tot molt misteriós. Tot això, i moltíssimes coses més, en un programa de 30 minuts amb el bo i millor de l'actualitat i la televisió.
L'"APM?" va néixer com un especial el 14 de juliol del 2004, però els bons resultats d'audiència –una mitjana de 595.000 espectadors i una quota de pantalla del 23,2%– en van afavorir la continuïtat. El 2004 va passar a ser un espai setmanal de 20 minuts, amb una quota de pantalla del 25,1% i una audiència mitjana de 679.000 espectadors. Del novembre al juliol del 2006 va tenir una audiència mitjana de 626.000 espectadors i una quota de pantalla del 22,3%. L'"Alguna pregunta més?", de TV3, en la quarta temporada, es va consolidar en el "prime time", amb un "share" superior al 20% i una audiència mitjana de 617.000 espectadors. L'any passat va tenir una audiència mitjana del 20,4 de "share". L'"APM?" té més de 312.000 admiradors al Facebook, és la pàgina amb més admiradors de la CCMA i té més de 10.000 "followers" a Twitter.

