"Kubala, Moreno i Manchón" s'estrena amb més de mig milió d'espectadors
El primer capítol de la nova sèrie de TV3 va tenir 595.000 espectadors de mitjana. A més, va aconseguir un gran impacte a les xarxes socials, situant-se com a "trending topic" número 1 a tot l'Estat a Twitter.
"Kubala, Moreno i Manchón" es va estrenar ahir, amb gran acceptació per part dels espectadors i gran impacte a les xarxes socials. La nova sèrie de TV3 va sobrepassar de molt el mig milió d'espectadors en el primer capítol, que, segons dades de Kantar Media, va tenir una mitjana de 595.000 espectadors i el 18,3% de quota. I va ser el cinquè programa més vist del dia a Catalunya.
La sèrie, protagonitzada pels actors Marc Cartes i Jordi Martínez i per l'actriu Núria Gago, és la primera del gènere detectivesc i a l'estrena ha tingut també gran impacte a les xarxes socials.
"Trending topic" número 1 a tot l'Estat, a Twitter
La pàgina de Facebook del programa va guanyar 160 seguidors dilluns a la nit, i va rebre comentaris molt positius després de l'emissió del primer capítol. Els espectadors lloaven la feina de l'equip, i destacaven la qualitat de la sèrie, el tema musical i l'audiodescripció que s'ofereix de manera opcional.
A Twitter, l'etiqueta #kmm va arribar a ser el "trending topic" número 1 a l'estat espanyol al llarg de la nit. Entre els temes més comentats, destaquen la caracterització dels actors de la sèrie, la tensió sexual entre dos dels protagonistes i l'estil visual "retro" del rodatge, a més d'al·lusions a sèries anteriors de TV3. Analitzant una mostra de 500 tuits, s'observa que el 30% provenen de dispositius mòbils (44 Android, 48 Blackberry, 17 iPad, 65 iPhone), mentre que el 70% es van enviar des d'un ordinador.
D'altra banda, aquest primer capítol de la sèrie, emès ahir, ja està disponible en línia al servei TV3alacarta.
La sèrie, protagonitzada pels actors Marc Cartes i Jordi Martínez i per l'actriu Núria Gago, és la primera del gènere detectivesc i a l'estrena ha tingut també gran impacte a les xarxes socials.
"Trending topic" número 1 a tot l'Estat, a Twitter
La pàgina de Facebook del programa va guanyar 160 seguidors dilluns a la nit, i va rebre comentaris molt positius després de l'emissió del primer capítol. Els espectadors lloaven la feina de l'equip, i destacaven la qualitat de la sèrie, el tema musical i l'audiodescripció que s'ofereix de manera opcional.
A Twitter, l'etiqueta #kmm va arribar a ser el "trending topic" número 1 a l'estat espanyol al llarg de la nit. Entre els temes més comentats, destaquen la caracterització dels actors de la sèrie, la tensió sexual entre dos dels protagonistes i l'estil visual "retro" del rodatge, a més d'al·lusions a sèries anteriors de TV3. Analitzant una mostra de 500 tuits, s'observa que el 30% provenen de dispositius mòbils (44 Android, 48 Blackberry, 17 iPad, 65 iPhone), mentre que el 70% es van enviar des d'un ordinador.
D'altra banda, aquest primer capítol de la sèrie, emès ahir, ja està disponible en línia al servei TV3alacarta.

