L'Homo APM? també fa pífies!
En exclusiva, les preses falses dels rodatges de l'Homo APM? on també s'equivoca, ho passa malament i no sempre pot evitar petar-se de riure quan surt al carrer, en aquesta edició especial.
Aquest dissabte, especial d'"Alguna pregunta més?" on podrem veure com l'Homo APM? també s'equivoca, ho passa malament i no sempre pot evitar petar-se de riure quan surt al carrer. En exclusiva, les preses falses dels rodatges de l'Homo APM?
A més a més, veurem tot de cares conegudes imitant alguns dels talls més famosos de l'APM?, estrenarem el tràiler de "Sin identidad", descobrirem un capítol una mica picant de "Mil·lenium", farem un homenatge a "Pop Ràpid", "Supervivientes", "Pokemon"... i riurem amb els cinc "millors" de la setmana.
Tot això i moltes coses més, en un programa de 33 minuts amb el bo i millor de l'actualitat i la televisió.
L'"APM?" va néixer com un especial el 14 de juliol del 2004, però els bons resultats d'audiència –una mitjana de 595.000 espectadors i una quota de pantalla del 23,2%– en van afavorir la continuïtat. L'any 2004 va passar a ser un espai setmanal de 20 minuts, amb una quota de pantalla del 25,1% i una audiència mitjana de 679.000 espectadors. Del novembre al juliol del 2006 va tenir una audiència mitjana de 626.000 espectadors i una quota de pantalla del 22,3%. L'"Alguna Pregunta Més?", de TV3, en la quarta temporada, es va consolidar en el "prime time", amb un "share" superior al 20% i una audiència mitjana de 617.000 espectadors. L'any passat va tenir una audiència mitjana del 20,4 de "share". L'"APM?" té més de 421.000 admiradors al Facebook, és la pàgina amb més admiradors de la CCMA i té més de 41.000 seguidors a Twitter.
A més a més, veurem tot de cares conegudes imitant alguns dels talls més famosos de l'APM?, estrenarem el tràiler de "Sin identidad", descobrirem un capítol una mica picant de "Mil·lenium", farem un homenatge a "Pop Ràpid", "Supervivientes", "Pokemon"... i riurem amb els cinc "millors" de la setmana.
Tot això i moltes coses més, en un programa de 33 minuts amb el bo i millor de l'actualitat i la televisió.
L'"APM?" va néixer com un especial el 14 de juliol del 2004, però els bons resultats d'audiència –una mitjana de 595.000 espectadors i una quota de pantalla del 23,2%– en van afavorir la continuïtat. L'any 2004 va passar a ser un espai setmanal de 20 minuts, amb una quota de pantalla del 25,1% i una audiència mitjana de 679.000 espectadors. Del novembre al juliol del 2006 va tenir una audiència mitjana de 626.000 espectadors i una quota de pantalla del 22,3%. L'"Alguna Pregunta Més?", de TV3, en la quarta temporada, es va consolidar en el "prime time", amb un "share" superior al 20% i una audiència mitjana de 617.000 espectadors. L'any passat va tenir una audiència mitjana del 20,4 de "share". L'"APM?" té més de 421.000 admiradors al Facebook, és la pàgina amb més admiradors de la CCMA i té més de 41.000 seguidors a Twitter.

