"Veterinaris", líder el dia de la tornada
El primer capítol de la nova etapa del programa va arribar al 25% de quota. A més, TV3 va tornar a liderar la jornada, amb el 16,4% de quota.
"Veterinaris" ha estat líder el dia que ha tornat a la pantalla de TV3. Després de més de set anys d'absència, el programa ha tornat a tenir la fidelitat dels espectadors: segons dades de Kantar Media, el primer capítol de la nova etapa iniciada dijous 3 de març va arribar al 25% de quota, amb una mitjana de 820.000 espectadors.
Aquestes dades d'audiència segmentades per edats mostren quotes de: el 31,3%, del grup de la gent gran; el 27,8% del públic infantil, i el 20,7% del grup dels espectadors entre els 25 i els 44 anys.
A més, TV3 va tornar a liderar la jornada, amb el 16,4% de quota, el millor resultat del 2011. A aquest liderat del dia hi va contribuir també tot el bloc de la programació de "prime time", franja en què "Polònia", amb el 21,7%, va aconseguir també el millor resultat de l'any.
Gran acceptació de "Veterinaris" a les xarxes socials
D'altra banda, i en relació amb "Veterinaris", cal destacar el gran nivell d'acceptació que ha tingut el primer capítol d'aquesta nova etapa. Al llarg de la seva emissió per TV3, el programa va ser "trending topic" a escala espanyola a Twitter. Mentrestant, a Facebok, els seguidors de dijous a la tarda, uns 500, s'han duplicat en menys de 24 hores i ja sobrepassen els 1.015.
Finalment, la crida feta a la web demanant als usuaris fotos de mascotes ha tingut una àmplia resposta, ja que, ara per ara, se n'han rebut més de 700.
Aquestes dades d'audiència segmentades per edats mostren quotes de: el 31,3%, del grup de la gent gran; el 27,8% del públic infantil, i el 20,7% del grup dels espectadors entre els 25 i els 44 anys.
A més, TV3 va tornar a liderar la jornada, amb el 16,4% de quota, el millor resultat del 2011. A aquest liderat del dia hi va contribuir també tot el bloc de la programació de "prime time", franja en què "Polònia", amb el 21,7%, va aconseguir també el millor resultat de l'any.
Gran acceptació de "Veterinaris" a les xarxes socials
D'altra banda, i en relació amb "Veterinaris", cal destacar el gran nivell d'acceptació que ha tingut el primer capítol d'aquesta nova etapa. Al llarg de la seva emissió per TV3, el programa va ser "trending topic" a escala espanyola a Twitter. Mentrestant, a Facebok, els seguidors de dijous a la tarda, uns 500, s'han duplicat en menys de 24 hores i ja sobrepassen els 1.015.
Finalment, la crida feta a la web demanant als usuaris fotos de mascotes ha tingut una àmplia resposta, ja que, ara per ara, se n'han rebut més de 700.

