El RACC presenta un ERO per la seva agència de viatges i acomiadarà 130 dels seus 150 treballadors
L'agència de viatges del RACC tanca la majoria d'oficines i presenta un ERO per acomiadar 130 treballadors dels 150 membres de la plantilla. A partir d'ara, només funcionarà per internet, tot i que es mantindran algunes oficines. El RACC, però, garanteix als socis i clients que podran fer els viatges contractats, i als treballadors, que cobraran les indemnitzacions.
Redacció
1 min
L'agència de viatges del Reial Automòbil Club de Catalunya (RACC) tanca la majoria d'oficines i presenta un expedient de regulació d'ocupació per al 80% de la plantilla; és a dir, que acomiadarà 130 treballadors del total de 150 membres actuals del personal.
A partir d'ara, només funcionarà per internet, tot i que se'n mantindran algunes oficines, que ja eren rendibles. L'agència de viatges del RACC canvia de model de negoci i transforma l'agència física en una per internet, diu, arran de la fallida d'Orizonia Corporación. Aquesta empresa, que tenia el 50% de l'agència, va fer fallida el mes de març i això ha provocat greus problemes de gestió de RACC Travel, segons justifica la companyia en un comunicat.
El RACC, que recompra a Orizonia el seu 50% i ara es quedarà el 100% del negoci, garanteix als socis i clients que podran fer els viatges contractats: es mantenen totes les reserves, vols i hotels. També diu que els proveïdors podran cobrar els serveis prestats i que els treballadors cobraran "les indemnitzacions sense haver de recórrer a fons públics".
A partir d'ara, només funcionarà per internet, tot i que se'n mantindran algunes oficines, que ja eren rendibles. L'agència de viatges del RACC canvia de model de negoci i transforma l'agència física en una per internet, diu, arran de la fallida d'Orizonia Corporación. Aquesta empresa, que tenia el 50% de l'agència, va fer fallida el mes de març i això ha provocat greus problemes de gestió de RACC Travel, segons justifica la companyia en un comunicat.
El RACC, que recompra a Orizonia el seu 50% i ara es quedarà el 100% del negoci, garanteix als socis i clients que podran fer els viatges contractats: es mantenen totes les reserves, vols i hotels. També diu que els proveïdors podran cobrar els serveis prestats i que els treballadors cobraran "les indemnitzacions sense haver de recórrer a fons públics".
