El darrer secret de Dan Brown: un matí a casa de l'autor d'"El codi Da Vinci"
Gonzalo Pascual, propietari del grup Marsans, presentarà una oferta per adquirir la totalitat de Spanair
SAS, que té més de 3.500 treballadors, ha decidit desfer-se de Spanair per centrar-se en el seu mercat principal, que és el nòrdic. En un comunicat, SAS ha anunciat que des d'ara fins al 2011 vol augmentar el seu benefici brut en més de 400 milions d'euros a l'any i incrementar un 20% el nombre de passatgers. Les aerolínies escandinaves es vendran també les seves participacions en altres aerolínies, com la britànica BMI i Air Greenland. Els vols del grup seran operats en el futur per les seves filials danesa, sueca i noruega, SAS International, i les filials Blue 1, Wideroe, airBaltic i Estonian Air.
SAS ha anunciat que "avaluarà" també durant la pròxima tardor el futur en el consorci de SAS Ground Services, encarregada de diferents serveis aeroportuaris; SAS Technical Services, dedicada al manteniment d'avions, i Spirit, especialitzada en càrrega.
El trasllat de la seva seu central a Frösundavik, als afores d'Estocolm, i la reducció del personal administratiu són altres mesures anunciades per la companyia. El consell d'administració ha assenyalat en el comunicat que confia a dur a terme aquestes mesures en els pròxims dos anys i que les negociacions i discussions amb els sindicats afectats començaran immediatament.