Mediaset aprova el projecte de compra de Jumpy
Mediaset, el grup de comunicació italià, comprarà l'empresa d'Internet Jumpy per 2.662 milions de pessetes (16 milions d'euros). Mediaset reorganitzarà tot el negoci de Jumpy per enfocar tot el negoci dels nous mitjans de comunicació en el portal del grup Mediasetonline. Això s'engloba en el projecte de reorganització del grup Fininvest, de Silvio Berlusconi. Fininvest tenia abans de l'operació el 48% de Mediaset i el 100% de Jumpy.
1 min
El Consell d'Administració de Mediaset ha aprovat avui el projecte d'adquisició de Jumpy, la seva marca i base de dades de clients, per una suma pròxima als 2.662 milions de pessetes (16 milions d'euros), segons ha anunciat avui el grup de comunicació, controlat en un 48% pel holding de Silvio Berlusconi Fininvest. La companyia de l'empresari, propietària fins ara del 100% del portal, conservarà l'activitat tècnica, que canviarà el seu nom pel de Logilab, ha afegit el grup de comunicació. Poc més d'un any després del seu llançament, Jumpy s'ha consolidat en el mercat italià amb 1,4 milions de visitants únics i prop de 90 milions de pàgines vistes al mes. Segons els termes del projecte, el portal serà absorbit per Mediadigit, la filial de noves tecnologies de Mediaset, que firmarà un contracte per tres anys amb Logiab per prestar els serveis tecnològics necessaris per mantenir el portal. Aquesta operació es troba en línia amb l'estratègia de Mediaset, ja present en l'àmbit dels nous mitjans de comunicació per mitjà del seu portal Mediasetonline, canals temàtics digitals i activitats de vídeotext. Així mateix permet al grup de comunicació impulsar el seu desenvolupament en el camp de serveis en línia destinats principalment a l'adquisició de les competències necessàries per a la futura televisió digital interactiva, afegeix el comunicat.