TV3, líder d'audiència la nit de Cap d'Any a Catalunya amb 827.000 espectadors a l'hora de les campanades
La programació especial de TV3 per a la nit de Cap d'Any va ser líder d'audiència. En concret, l'original retransmissió de les campanades, que aquest any es va fer des de la torre Agbar de Barcelona, va ser seguida per 827.000 espectadors. Es tracta del segon millor resultat de la història de les campanades d'aquesta cadena, només superat per les de l'any 2002. A més, durant la resta del vespre i la nit TV3 també va ser líder, amb 578.000 espectadors que van veure programes com l'especial de "Polònia" o el xou musical presentat per lo Cartanyà.
2 min
TV3 va liderar la nit de Cap d'Any a Catalunya durant les quatre hores de programes especials per acomiadar el 2006. Des de les 21.30 fins a la 1.30, TV3 va tenir una mitjana de 578.000 espectadors i el 30,3% de quota, a força distància de la mitjana de 545.000 espectadors i el 28,6% de quota de TVE, i dels 243.000 o els 179.000 de Tele 5 i Antena 3.
Aquestes dades són les segones millors aconseguides per TV3 una nit de Cap d'Any, després dels 660.000 espectadors de mitjana i el 32,3% de quota aconseguits l'any 2002.
El moment més emblemàtic de la nit, la transmissió de les campanades des de la torre Agbar de Barcelona, presentada per Mònica López i Tomàs Molina, va aconseguir 827.000 espectadors i el 38,7% de quota. TVE va tenir una audiència de 790.000 espectadors a l'hora de les campanades, seguida de Tele 5 amb 212.000 espectadors i d'Antena 3 amb 134.000.
L'èxit de "Polònia" i "Lo Cartanyà"
El liderat de TV3 la nit de Cap d'Any té dos punts de suport en l'edició especial del programa d'humor "Polònia" i l'especial "Lo Cap d'Any", que van ser el primer i segon programes del rànquing del dia respectivament.
"Polònia" va liderar la jornada televisiva, amb 645.000 espectadors de mitjana i el 33% de quota. I "Lo Cap d'Any" va ser el segon programa més vist, amb 592.000 espectadors de mitjana i el 31,4% de quota.
Aquestes dades són les segones millors aconseguides per TV3 una nit de Cap d'Any, després dels 660.000 espectadors de mitjana i el 32,3% de quota aconseguits l'any 2002.
El moment més emblemàtic de la nit, la transmissió de les campanades des de la torre Agbar de Barcelona, presentada per Mònica López i Tomàs Molina, va aconseguir 827.000 espectadors i el 38,7% de quota. TVE va tenir una audiència de 790.000 espectadors a l'hora de les campanades, seguida de Tele 5 amb 212.000 espectadors i d'Antena 3 amb 134.000.
L'èxit de "Polònia" i "Lo Cartanyà"
El liderat de TV3 la nit de Cap d'Any té dos punts de suport en l'edició especial del programa d'humor "Polònia" i l'especial "Lo Cap d'Any", que van ser el primer i segon programes del rànquing del dia respectivament.
"Polònia" va liderar la jornada televisiva, amb 645.000 espectadors de mitjana i el 33% de quota. I "Lo Cap d'Any" va ser el segon programa més vist, amb 592.000 espectadors de mitjana i el 31,4% de quota.