TV3 lidera el març i és l'única cadena que augmenta la quota de pantalla

TV3 lidera al març i ha estat l'única cadena que ha augmentat la quota, amb relació al mes anterior. Segons dades de TNS, TV3 ha obtingut al març una quota de pantalla del 15%, tres dècimes més que al febrer, empatada amb Tele 5, que ha baixat una dècima amb relació al febrer. La tercera posició l'ocupa TVE, amb un 13,3%. "Crackòvia", l'espectacle "Rubianes solamente", les edicions migdia i vespre del "Telenotícies cap de setmana", "Ventdelplà", el "Telenotícies vespre", l'"APM?", "Polònia" i el reportatge "Visc a les Cases Barates", del programa "30 minuts" estan entre els 15 programes més vistos.
1 min
El lideratge de TV3 en aquest rànquing és destacat, ja que té disset programes entre els quaranta més vistos, nou dels quals estan entre els quinze primers. La segona cadena és Tele 5, amb un total d'11 espais, seguida d'Antena 3, amb 5; de TVE, amb 4; de La Sexta, amb 2, i de Cuatro, amb 1.

A més, TV3 ha estat l'única cadena que ha aconseguit incrementar el nombre d'espectadors. En concret, ha sumat una quota de pantalla d'un 15%, 3 dècimes més que al febrer, segons dades de TNS. Darrere de TV3, empatada amb Tele 5, hi ha TVE, amb el 13,3% i 5 dècimes menys que al febrer; Antena 3, amb el 13,2% i 3 dècimes menys que al febrer; Cuatro, amb el 8,2% i 4 dècimes menys que al febrer; i La Sexta, amb el 5,9% i 1 dècima menys que al febrer. La 2 i el K3-33 han tingut unes quotes del 3,3% i del 2,5%, respectivament, i Digital+, el 4,3%.

Per grups empresarials, Televisió de Catalunya manté el lideratge, amb el 19,3% de quota i 4 dècimes més que el mes anterior, seguida de TVE, amb el 18,3%; de Gestevisión, amb el 15,8%, i d'Antena 3, amb el 14,8%.

Avui és notícia