Zara, la marca líder del grup Inditex, ja ven a través d'internet

Zara, la marca principal del gegant tèxtil gallec Inditex, ja ven la seva roba a través d'internet. Zara ja té operativa a partir d'avui la seva primera botiga virtual a l'estat espanyol. Un nou format de venda que també serà possible en altres països de la Unió Europea, com Alemanya, França o Itàlia. L'aposta d'Inditex per llançar la botiga virtual de Zara podria, a més, impulsar el desenvolupament del comerç de roba per internet a Espanya, un camp en el qual Mango i Women'secret han estat precursores. Segons un estudi de màrqueting, la venda virtual de moda generarà unes vendes de 370 milions d'euros aquest 2010, xifra que es podria duplicar el 2011.
1 min
Els preus de la roba Zara per internet són els mateixos que a les botigues físiques i es podran realitzar amb targetes de crèdit, de dèbit i en PayPal, a més de l'Affinitty Card a Espanya.

El client podrà escollir entre recollir la seva compra a la botiga que esculli, on la seva compra arribarà en un termini de tres a cinc dies sense cap cost, o pagar 3,95 euros i rebre-ho a casa en un termini de dos a tres dies. A més, també hi ha un servei d'entrega urgent al domicili per 6 euros addicionals.

La pàgina web accessible per ordinadors i dispositius mòbils s'ha adaptat per a l'ocasió i, aviat s'afegiran aplicacions per a l'iPhone i l'iPad. La marca de roba també ha inclòs la geolocalització en el seu servei i un sistema d'observació que han anomenat "superzoom" que permet veure la roba amb gran detall i des de diferents perspectives.

Avui és notícia