Sílvia Munt Premi Gaudí d'Honor 2026
Rosalía LUX Tour
Nou atac israelià Gaza
ES-Alert dana
Federica Mogherini
Matthew Perry
Mundial 2026 Trump
Veritats i mentides immigració
Origen pesta porcina
Ajuts cotxe elèctric
Fira de Guadalajara
Manga Barcelona
Copa del Rei
Atlètic Balears Espanyol
Sant Andreu

646.000 espectadors segueixen l'estrena simultània de "La mort de Guillem" a televisió

TV3, amb una quota del 17%, À Punt Media i IB3 van emetre la nit de divendres la pel·lícula sobre la mort de Guillem Agulló

03/10/2020 - 16.45 Actualitzat 05/10/2020 - 08.16

Èxit d'audiència en l'estrena de divendres de la pel·lícula "La mort de Guillem": 430.000 espectadors de mitjana a TV3 i una quota de més del 17%.

La pel·lícula comença amb l'assassinat del jove antifeixista i independentista de Burjasot, en mans d'un grup d'ultradreta, quan passava uns dies a Montanejos, a la comarca de l'Alt Millars, l'11 d'abril de 1993. Però sobretot explica el dol dels pares i la lluita per reivindicar-ne la memòria.

TV3 va tancar la jornada com a líder, en una programació especial que també va incloure el "Sense ficció", "A la dreta i més enllà", i el curtmetratge "Ni oblit ni perdó".

 

Estrena conjunta

Per primera vegada, l'estrena es va fer al mateix temps a À Punt i IB3. A la televisió valenciana, "La mort de Guillem" va ser vista per 201.000 espectadors de mitjana, amb una quota del 10,9%. I a les Balears ho van seguir 15.000 espectadors, el 4,4% de quota.

"La mort de Guillem" és una producció de Lastor Media, SUICAfilms i Som Batabat, en coproducció amb TV3 i À Punt Media.

Després de passar pel Festival de Cinema de Màlaga, al mes passat es va preestrenar a València, en una sessió amb la presència de familiars i amics del jove assassinat.