Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Oviedo Cazorla
Eric Garcia renova Barça
Estrella Roja Barça

Consum detecta irregularitats de Renfe en la informació als usuaris a la línia R2 Sud

Amenaça l'empresa operadora amb un expedient sancionador, i afegeix que continuarà inspeccionant les estacions fins que no es normalitzi el servei

Redacció

05/05/2023 - 21.42 Actualitzat 05/05/2023 - 21.42

L'Agència Catalana del Consum ha detectat irregularitats en els sistemes d'informació i atenció als usuaris de Renfe a les estacions afectades per l'avaria d'aquest dilluns a Gavà.

Ho han explicat els responsables de l'agència aquest divendres en un comunicat en què diuen que les estan analitzant per si inicien un expedient sancionador contra l'empresa.

Les irregularitats les han detectat els inspectors que han visitat les estacions de Barcelona-Sants, Barcelona - Passeig de Gràcia, el Camp de Tarragona, Reus i l'Aldea-Amposta-Tortosa:

"La inspecció de consum ha detectat, en algunes de les estacions, deficiències en la informació que es facilita als usuaris en relació amb les alteracions del servei, els horaris i els transports alternatius."

 

Punts d'atenció tancats i bitllets per a trajectes suprimits

Segons Consum, a més han trobat punts d'atenció als usuaris tancats, i també màquines automàtiques que venen bitllets per a trajectes suprimits, entre altres incidències.

L'agència ha afegit que continuarà fent inspeccions a la línia afectada mentre no es normalitzi el servei, que el Ministeri de Transports va admetre que podia trigar un mes.

Renfe ha assegurat a l'agència Europa Press que està prestant una "col·laboració absoluta" a Consum i a les inspeccions que fa.