"E21: el debat": gairebé dos milions d'espectadors van seguir la programació especial
La programació especial al voltant del debat electoral va fer un excel·lent resultat, amb una audiència acumulada d'1.895.000 espectadors. El programa més vist del dia va ser "E21: el debat", amb una quota del 26% i 601.000 espectadors, i una audiència acumulada d'1.449.000 espectadors.
La prèvia del debat es va col·locar en el cinquè lloc del rànquing del dia, amb 418.000 espectadors, una quota del 17,1% i una audiència acumulada d'1.397.000 espectadors.
293.000 espectadors van seguir "E21: el debat últim minut", amb una quota del 27,5%, i pel que fa a l'anàlisi posterior, la van seguir 113.000 espectadors i va fer una quota del 19,1%.
Pel que fa al minut més vist del conjunt de les 4 emissions va ser a les 22.28 amb 830.000 espectadors i un 28,7% de quota.
Audiències digitals
El debat va ser seguit en directe per internet per 66.000 usuaris únics. A Twitter es van enviar 173.000 missatges sobre els continguts del programa, de més de 36.000 autors diferents, xifra que va suposar una mitjana de 120 tuits per minut. I en aquest cas, el minut d'or va ser a les 23.45, amb 1.073 missatges.
