Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Oviedo Cazorla
Eric Garcia renova Barça
Estrella Roja Barça

Sant Pere de Ribes

El Cupra Ateca, el primer model de la nova marca esportiva de Seat

La nova marca automobilística busca atraure un públic que prefereix cotxes més esportius

Redacció

22/02/2018 - 21.42 Actualitzat 09/09/2020 - 10.13

Seat ha triat l'històric circuit de Terramar, al Garraf, per fer el llançament del Cupra, una nova marca automobilística independent de Seat, amb logotip i identitats propis, tot i que integrada dins de la companyia.

Fins aquí ha portat periodistes de tot Europa per presentar el primer model de la nova marca, el Cupra Ateca, amb un motor de 300 cavalls, que sortirà al mercat abans d'acabar l'any.

 

Fins ara, els Cupra eren versions esportives dels models de Seat. A partir d'ara, Cupra tindrà entitat pròpia com a marca, amb 255 concessionaris especialitzats i nous productes. Luca de Meo, president de Seat, ha assegurat que una nova marca és "una palanca de creixement".

"Hem gairebé acabat la fase de consolidació i ara comencem a treballar per al creixement. És clar, una marca nova és una palanca com pot ser la globalització o afegir altres models a la marca. Però tenim els recursos i les ganes de veure créixer Seat internacionalment. Tenim potencial".

L'objectiu és captar clients joves que potser no es comprarien un Seat, atrets per cotxes sofisticats amb preus inferiors als de les marques prèmium. Amb això, Seat pensa aconseguir marges més grans i continuar creixent.  L'empresa establirà la seu a Barcelona o rodalia.