Els telenotícies encapçalen el rànquing dels programes més vistos del cap de setmana
Diumenge, tres dels quatre espais més vistos van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana vespre", que presenten Cristina Riba i Ramon Pellicer, primer, amb 481.000 espectadors i una quota del 18,1%. El segon lloc va ser per a l'edició del migdia, amb una quota del 24,9% i 414.000 espectadors.
El "30 minuts", amb "La batalla de Navalni" va ocupar el quart lloc, amb 330.000 espectadors i un 11,7% de quota.
"Operació cultura", el programa especial i inèdit, presentat per Jair Domínguez i en Peyu, una aposta de servei públic, en directe des de diferents punts del territori i en què la protagonista va ser la música, va fer una audiència acumulada de 673.000 espectadors. I pel que fa a les audiències digitals, va tenir 10.500 reproduccions en directe als mitjans digitals propis de la CCMA i 15.600 reproduccions més a YouTube.
Molt bon resultat de la transmissió del partit de tornada de les semifinals de la Champions femenina de futbol, en què el Barça es va imposar al PSG i va aconseguir passar a la final, amb una quota del 14,9% i 152.000 espectadors, i va liderar la franja.
Els telenotícies, també els més vistos de dissabte
Dissabte, els dos programes més vistos també van ser les dues edicions dels informatius. En primer lloc, el vespre, amb una uqota del 22,5% i 535.000 espectadors, i el migdia va ser segon, amb 515.000 espectadors i un 26,7% de quota.
I en tretzè lloc es va situar "Preguntes freqüents", que presenta Cristina Puig, amb una quota de l'11,7% i 196.000 espectadors.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats)
#audiènciesTV3
