Joaquim Nadal diu que, malgrat que les obres del TGV estan molt vigilades, analitzaran les esquerdes
El conseller creu que la proposta que ha fet arribar el ministeri de Foment sobre la gestió de l'aeroport del Prat és un pas important, però insuficient
1 min
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, diu que les esquerdes que han aparegut en un edifici del carrer Mallorca de Barcelona, al costat de les obres del TGV, no necessàriament han d'estar relacionades amb aquesta nova infraestructura. En declaracions al programa El matí de Catalunya Ràdio, amb Manel Fuentes, Nadal ha recordat que aquestes obres estan molt vigilades: "Cap esquerda no s'ha de magnificar i cap esquerda no s'ha de menystenir, cada esquerda s'ha d'analitzar en el que val. Són les obres més vigilades i més monitoritzades, amb sensors i prismes i sondes, del món".
Durant la conversa que ha mantingut amb Manel Fuentes, Joaquim Nadal, que creu que CiU s'ha quedat aïllada amb la seva oposició a afegir-se al Pacte Nacional d'Infraestructures que es firmarà demà, també ha explicat que la proposta que ha fet arribar el Ministeri de Foment sobre la gestió de l'aeroport del Prat és un pas important, però insuficient. Joaquim Nadal ha demanat que el paper de la Generalitat dins de la gestió de l'aeroport del Prat "vingui definit no per un percentatge de paquets d'accions, que tampoc no seria real perquè nosaltres no hi havíem aportat capital en diner físic, sinó que vindria donat per la capacitat real de la part, diguem-ne, catalana de la societat específica de l'aeroport del Prat per condicionar determinades decisions fins a les últimes conseqüències".
Durant la conversa que ha mantingut amb Manel Fuentes, Joaquim Nadal, que creu que CiU s'ha quedat aïllada amb la seva oposició a afegir-se al Pacte Nacional d'Infraestructures que es firmarà demà, també ha explicat que la proposta que ha fet arribar el Ministeri de Foment sobre la gestió de l'aeroport del Prat és un pas important, però insuficient. Joaquim Nadal ha demanat que el paper de la Generalitat dins de la gestió de l'aeroport del Prat "vingui definit no per un percentatge de paquets d'accions, que tampoc no seria real perquè nosaltres no hi havíem aportat capital en diner físic, sinó que vindria donat per la capacitat real de la part, diguem-ne, catalana de la societat específica de l'aeroport del Prat per condicionar determinades decisions fins a les últimes conseqüències".