"la Caixa" inclou el gallec i l'euskera en el servei de banca per Internet

L'entitat "la Caixa" ha inclòs el gallec i l'euskera en el servei de banca per Internet. Amb aquesta novetat, els usuaris poden accedir als serveis de l'entitat financera en un total de nou idiomes, que inclouen les quatre llengües oficials de l'estat: castellà, català, gallec i euskera. Línia Oberta ofereix també la possibilitat d'accedir al servei en les principals llengües comunitàries: anglès, francès, alemany, italià i portuguès.
1 min
Actualment estan disponibles en gallec i euskera les pantalles d'accés i els menús de navegació del servei de banca per Internet de "la Caixa", Línia Oberta. La resta de prestacions s'aplicaran en els pròxims mesos. Línia Oberta té en total més de 600 prestacions diferents. A més, es poden fer en anglès, francès i alemany les operacions més habituals com la consulta de saldo, les extraccions de moviments, la gestió de comptes, la gestió de transferències, la posició de valors, i les prestacions específiques com les transferències internacionals, la gestió de comptes d'Unicash i les remeses electròniques internacionals. Línia Oberta ofereix també la possibilitat d'accedir al servei en les principals llengües comunitàries: anglès, francès, alemany, italià i portuguès. El portal genèric de "la Caixa", http//:www.lacaixa.es, té una pantalla d'inici específica en anglès, alemany, francès, italià i portuguès, amb informació sobre els principals productes i serveis que ofereix l'entitat financera. L'objectiu d'aquesta iniciativa és oferir un servei multiidioma per a col·lectius d'estrangers residents a Espanya i per a les empreses multinacionals i estrangeres. El servei Línia Oberta de "la Caixa" ha registrat en el primer semestre de l'any un total de 115 milions d'operacions.

Avui és notícia