
Barcelona
La CCMA retira el logotip de la campanya de l'estiu arran d'un nou requeriment de la Junta Electoral de Barcelona
La Corporació ha recorregut la decisió a la Junta Electoral Central
Redacció
20/08/2015 - 18.06 Actualitzat 20/08/2015 - 18.56
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha retirat de manera cautelar el logotip "Junts" de la campanya promocional d'estiu difosa a través de TV3 i Catalunya Ràdio. La decisió s'ha pres arran d'un nou requeriment de la Junta Electoral de Barcelona, que l'insta a fer-ho mentre es resol el recurs presentat a la Junta Electoral Central.
En un primer requeriment, la Junta Electoral de Barcelona va estimar parcialment la denúncia presentada pel PSC, que demanava la retirada de tota la campanya, inclosa la cançó de l'estiu, en considerar que era molt semblant al logo de la candidatura Junts pel Sí".
La CCMA, però, ha recorregut la decisició perquè la campanya es va planificar mesos abans de l'acord entre partits que va propulsar la candidatura.
En un primer requeriment, la Junta Electoral de Barcelona va estimar parcialment la denúncia presentada pel PSC, que demanava la retirada de tota la campanya, inclosa la cançó de l'estiu, en considerar que era molt semblant al logo de la candidatura Junts pel Sí".
La CCMA, però, ha recorregut la decisició perquè la campanya es va planificar mesos abans de l'acord entre partits que va propulsar la candidatura.
Avui és notícia
El ministeri investiga si el brot de pesta porcina africana ha sortit d'un laboratori
S'amplia la prohibició d'accés als espais naturals per la pesta porcina: consulta els 91 municipis
El pes del sector porcí català: 4.260 milions d'euros de negoci a l'exterior
La Comissió Europea desaconsella sacrificar senglars i recomana deixar que el virus actuï
Tres milions de porcs i senglars morts: el viatge de la pesta porcina per la Unió Europea