"La travessa" tanca temporada amb èxit i un esdeveniment amb més de 700 fans
Aquest dimarts al vespre la sala Paral·lel 62 de Barcelona ha sigut l'escenari d'un gran esdeveniment per acomiadar la tercera temporada de "La travessa" que ha comptat amb la presència de la presentadora del format, Laura Escanes.
Més de 700 fans del "reality" d'aventures de 3Cat han pogut veure en exclusiva l'últim capítol i descobrir plegats els guanyadors de l'expedició Ponent.
A l'acte, presentat per Helena Garcia Melero, hi han participat Escanes i tots els concursants d'aquesta edició i ha comptat amb la presència, també, de cares conegudes del món de la creació de continguts digitals i influenciadors que han desfilat pel "photocall" situat a peu de carrer.
Neu caient del sostre, jocs i moltes sorpreses més
Els afortunats que han assistit a l'esdeveniment han pogut veure de prop Escanes, que ha arribat amb cotxe davant d'una gran expectació, i els concursants, alhora que han gaudit d'un espectacle ple de sorpreses.
En arribar, han pogut immortalitzar el moment fent-se fotos en el "photocoll" temàtic de "La travessa" envoltat de blocs que simulaven gel natural, emulant les situacions climatològicament extremes que han hagut d'afrontar els concursants de la tercera temporada. Tot l'espai, de fet, recreava el propi format del programa.
Un cop a dins del teatre, la gala ha deixat moments emocionants, com la conversa de Melero i Escanes amb els concursants, una dinamització amb el públic per descobrir la parella favorita per la majoria i un joc per trobar el fan més fan de "La travessa" entre dos finalistes sorgits d'un concurs a les xarxes socials.
Però la gran sorpresa de la jornada ha sigut quan ha començat a nevar a dins del teatre en descobrir-se els guanyadors de l'edició, una situació que ha inundat la platea de cares d'entusiasme.
Un format d'èxit que acumula milions de reproduccions
"La travessa" és una de les apostes d'èxit de 3Cat, un contingut exclusiu de la plataforma per arribar a nous públics, especialment en la franja de 15 a 30 anys i entre aquells que no consumeixen habitualment continguts audiovisuals en català. 6 de cada 10 espectadors del programa són menors de 45 anys i també té un públic més femení que el que habitualment consumeix continguts a la plataforma: 6 de cada 10 espectadors són dones.
A l'espera de la publicació dels últims dos capítols, el "reality" d'aventures acomiada la tercera edició com el programa d'entreteniment més vist a la carta de 3Cat des que es va estrenar, amb més de 700.000 reproduccions. A més, els dos vídeos més vistos a la carta són del programa, que amb les dues temporades anteriors acumula més 4 milions de reproduccions.
