Lastminute.com es proposa comprar el seu competidor Travelprice.com
Lastminute.com ha manifestat avui la seva intenció d'adquirir el portal Travelprice.com per 49,6 milions d'euros aproximadament a través de l'emissió de més de 34,64 milions de noves accions a canvi de títols de Travelprice, segons el portal de viatges. La decisió de comprar Travelprice haurà de ser aprovada per l'assemblea general extraordinària de Lastminute.com, que se celebrarà el pròxim 27 d'agost, ha indicat la companyia.
1 min
Les mateixes fonts han apuntat que aquesta adquisició forma part de l'estratègia del grup per expandir-se en el mercat d'Internet de Europa, com ja ho va fer a l'abril amb la compra del portal Travelselect.com i el mes de juny passat quan va adquirir The Destination Group. Travelprice.com és una companyia fundada el 1995, amb seu a França, que es va convertir en un portal de serveis turístics complets a l'agost de 1999. Segons les estimacions del grup, es preveu que es generin més de nou milions de visites a les pàgines del portal durant el 2002. Per la seva part, lastminute.com opera directament en sis països europeus i participa en l'actualitat en quatre societats de riscos compartits internacionals. La companyia comptava el 31 de març del 2002 amb més de cinc milions de socis subscrits als seus butlletins setmanals i tenia firmats contractes amb, aproximadament, 10.700 proveïdors. La companyia ofereix als seus clients bitllets d'avió, habitacions d'hotel, paquets de vacances, entrades per a espectacles d'oci, reserves en restaurants, regals i subhastes a Europa, Sud-àfrica i, més recentment, al Japó.