Les audiències de la plataforma 3Cat arrenquen amb força el setembre amb apostes com "Vinagreta" i "La Renaixença"
Les audiències a la plataforma 3Cat han arrencat amb força aquest setembre amb estrenes com "Vinagreta", "La Renaixença" i "8 coses a fer abans de morir", amb prop de mig milió de reproduccions en total que refermen l'aposta de 3Cat per l'entreteniment i l'humor de qualitat.
El retorn de cares destacades a la casa com Bruno Oro, Clara Segura i Joan Pera, així com el canvi de programa d'en Peyu, es configuren com alguns dels programes més consumits a la plataforma, on també es posicionen continguts que tornen un any més a la graella, com el "Com si fos ahir", "Joc de cartes" i "El paradís de les senyores", que encapçalen el rànquing entre l'1 i el 25 de setembre.
Pel que fa a les emissions en directe, les retransmissions esportives de la Lliga i la Champions, així com el premi de Moto GP de Catalunya i la gala de la Pilota d'Or són les més consumides.
"Vinagreta" marca rècord a la plataforma el dia de la seva estrena
"Vinagreta", la sèrie que recupera l'humor irreverent de "Vinagre" de la mà dels seus protagonistes, entra amb força al rànquing i marca rècord a la plataforma 3Cat el dia de la seva estrena. Amb 56.000 reproduccions, registra la xifra més elevada el dia de la seva estrena, només per darrere del dia d'estrena de "Bola de drac". En total, amb els quatre capítols disponibles "Vinagreta" acumula 160.836 reproduccions fins al 25 de setembre.
"La Renaixença", un format innovador que combina ràdio, vídeo i pòdcast amb una mirada lúdica i transversal sobre el país de la mà d'en Peyu, supera ja les 200.000 reproduccions a la plataforma després que s'estrenés el passat 1 de setembre. "8 coses a fer abans de morir", amb nous reptes setmanals per a Joan Pera que atrapen totes les generacions amb humor, entreteniment i valors, frega les 61.000 reproduccions.
Altres programes emblemàtics de la casa, com el "Com si fos ahir", "Joc de cartes" i "El paradís de les senyores" assoleixen les 69.412, 51.888 i 26.706 reproduccions per capítol, respectivament.
L'aposta informativa, marcada aquest mes per l'estrena del nou model d'informatius 3CatInfo, també entra al rànquing amb "El suplement", amb prop de 146.787 reproduccions en total, "El matí de Catalunya Ràdio", amb 183.776, i programes amb el segell de rigor de la casa com el "Sense ficció", amb 92.481.
L'esport torna a ser el més consumit en directe
Les retransmissions esportives tornen a ser el contingut més consumit pel que fa a emissions en directe, amb un lloc destacat pels partits de futbol de la Lliga i la Champions.
Encapçala el rànquing "La TdT" del Barça-Getafe, amb 61.983 reproduccions, seguit per "La TdT" del partit de Champions Newcastle-Barça, amb 57.563 reproduccions. La retransmissió del Gran Premi de Catalunya de MotoGP fa 55.404 reproduccions, i per sota queden "La TdT" de l'Oviedo-Barça, amb 54.041 reproduccions, i "La TdT" del Barça-València, amb 51.762 reproduccions. La retransmissió de la gala de la Pilota d'Or obté 41.810 reproduccions en directe.
"El matí de Catalunya Ràdio" i el "TN vespre" també es posicionen entre els continguts més vistos del mes en directe a la plataforma.
L'univers "Bola de drac" es manté al capdavant dels continguts de catàleg
El conjunt que agrupa "Bola de drac" i "Bola de drac Z" suma 581.679 reproduccions i confirma el lideratge de consum en el catàleg de llarga capitulació. A una certa distància, s'hi situen "El cor de la ciutat" (282.925 reproduccions) i "La Riera" (183.195 reproduccions), fet que referma l'atractiu sostingut de les grans ficcions de TV3 a la plataforma 3Cat. "Merlí" (154.951 reproduccions) i "El doctor Martin" (149.274 reproduccions) tanquen el grup capdavanter.
