Més de 3.200.000 espectadors connecten amb TV3, un diumenge electoral que lidera amb una quota del 20,9%

TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia de manera destacada, amb una quota del 20,9%, el millor resultat de la temporada en cap de setmana, i fa el millor resultat en unes eleccions municipals des del 2003. El canal 3/24, amb un 3,8% de quota, és el canal temàtic més vist del dia
2 min

Ahir, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 20,9%, el millor resultat en cap de setmana de la temporada, i el millor resultat en unes eleccions municipals des del 2003. Els catalans confien una vegada més en TV3 per informar-se, en una important jornada electoral. De fet, el grup de la CCMA, amb una quota del 26%, va liderar davant dels altres grups de comunicació. 3.252.000 espectadors van connectar en algun moment amb TV3 i el 3/24, i el minut més vist va ser a les 22.21, amb 1.303.000 espectadors i un 39,2% de quota.

Set dels nou programes més vistos del dia van ser de TV3, que va liderar des del "TN migdia" fins al final de la jornada. I el programa electoral va ser el més vist, amb diferència, des de les 18.00 fins a la nit, i va arribar a superar en 28,5 punts la competència en la franja d'"E19: els resultats".

Pel que fa al rànquing, el programa més vist va ser "E19: els resultats", amb 1.150.000 espectadors i una quota del 37,5%. El va seguir "E19: el compte enrere", amb una quota del 29,1% i 671.000 espectadors. El tercer lloc va ser per a "E19: les reaccions", amb 558.000 espectadors i un 35,6% de quota.

El quart va ser el "TN cap de setmana migdia", que van veure 414.000 espectadors i va fer una quota del 23,9%. Tot seguit, "E19: les últimes votacions", amb 338.000 espectadors i una quota del 17,5%. En vuitè lloc hi havia "E19: les votacions", amb una quota del 14% i 254.000 espectadors.

I el novè lloc del rànquing va ser per a "Tarda de cine", amb la pel·lícula "Lúltim vot", amb 205.000 espectadors i un 11% de quota.

Audiències digitals

490.000 usuaris únics han accedit als continguts de la jornada electoral als mitjans digitals de la CCMA, un 37% més que la registrada el 28A, per les eleccions generals. 104.000 usuaris únics van seguir l'escrutini de les eleccions en directe per internet a TV3, i 13.000 usuaris únics van escoltar el programa especial de les eleccions de Catalunya Ràdio per internet. Això suposa un 14% més que en les eleccions municipals del 2015.

L'app del 3/24 va registrar una audiència de 82.000 usuaris únics, un 50% per sobre de la mitjana, i l'app de TV3 va tenir 60.000 usuaris únics, un 90% per sobre de la seva mitjana diària.

Pel que fa a les xarxes, l'especial de les eleccions va registrar 15.000 missatges a Twitter i va ser el quart programa de televisió més comentat del dia a tot Espanya.

tv3.cat

Avui és notícia