Nou equip de direcció de comercial i màrqueting de la CCMA
Amb aquesta finalitat, l'equip de direcció de Comercial i Màrqueting és format per Neus Comellas com a directora de Vendes de publicitat a Madrid, amb responsabilitat sobre les vendes de publicitat en el mitjà televisió, ràdio i digital de l'àmbit Madrid; Dani Reyes com a director de Màrqueting de Mitjans, i amb responsabilitat sobre la gestió de les marques, la promoció dels mitjans, així com els esdeveniments de promoció exteriors, i Josie Pujadas com a cap de Diversificació, en una unitat que agrupa les línies de negoci existents més enllà de la publicitat, com són el marxandatge, les edicions musicals i literàries, l'àmbit de projecció exterior i vendes, així com el desenvolupament de nous negocis. D'altra banda, i al capdavant de dues unitats de suport transversal als equips de vendes, de màrqueting de mitjans i de diversificació hi ha Núria Fargas i Gustavo de Gispert. Fargas és a partir d'ara la directora de Màrqueting Comercial, amb responsabilitat sobre la interlocució amb les àrees de continguts dels mitjans i la coordinació interna amb la resta d'equips de l'àrea, amb l'objectiu d'optimitzar i evolucionar els productes a comercialitzar. De Gispert, cap d'Operacions, té responsabilitat sobre les tasques operatives de tota l'àrea per tal d'aconseguir més eficiència, flexibilitat i optimitzar els recursos.
La direcció de Vendes de Publicitat de Barcelona és assumida directament per Martí Patxot pel que fa a l'equip de vendes de Sant Joan Despí i per Neus Comellas pel que fa a l'equip de vendes de Diagonal.
Resum de les trajectòries professionals
Neus Comellas i Verdaguer (Manresa, 1963). Des de la seva incorporació a la CCMA l'any 2005, ha ocupat diverses responsabilitats: directora comercial de TV3, directora comercial corporativa i responsable de Nou Negoci i Desenvolupament Comercial. El mes de gener passat, va assumir la direcció comercial de les emissores de Catalunya Ràdio. També havia estat Directora de Servei Client i cap de planificació de mitjans a Media Planning Grup (actualment Havas Media), entre el 1990 i el 2005. És Llicenciada en Ciències de la Informació per la UAB, en l'especialització de Publicitat i RRPP, i Màster en Gestió ì Direcció d'empreses de comunicació per IESE.
Dani Reyes i Vilaplana (Barcelona, 1971). Amb una experiència de 20 anys a la CCMA, Dani Reyes ha desenvolupat diverses funcions relacionades sempre amb el màrqueting, la publicitat i l'estratègia de marques; cap d'investigació, cap de màrqueting d'infantils i juvenils i cap de promoció. Al 2009 assumeix la direcció de màrqueting de Televisió de Catalunya, sent responsable de la imatge de marca i la promoció dels seus canals i programes, i també de l'estratègia en màrqueting infantil, digital, relacional, de nous negocis, edicions i marxandatge. Des del febrer, era director de màrqueting corporatiu, afegint a les seves funcions el màrqueting de Catalunya Ràdio i la visió de tots els mitjans. És Llicenciat i Màster en Administració i Direcció d'Empreses per ESADE i McGill University (Canadà).
Josie Pujadas i Atsarà (Vilafranca del Penedès, 1978). Llicenciada en Periodisme i en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull, Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional per la UAB i Programa InDigital - Executive Education per ESADE. Les primeres passes a TV3 van ser al departament de Màrqueting i al departament de Vendes Internacionals de Programes, des d'on va passar a formar part del projecte del Màster en Innovació i Qualitat Televisives de TV3 en conveni amb la UAB i la UPF fins al 2010. Els últims sis anys ha estat treballant com a coordinadora de promoció i de projectes dels diferents canals de la CCMA.
Núria Fargas i Rial (Manresa,1968). Periodista per la Universitat Autònoma de Barcelona, ha desenvolupat la carrera professional sempre en la vessant de la publicitat, primer en agències i centrals de mitjans, entre els anys 1992 i 2008, i posteriorment al departament comercial de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, assumint les responsabilitats de direcció comercial de Catalunya Ràdio, sots-direcció comercial de TV3 i cap d innovació comercial.
Gustavo de Gispert Escofet (Barcelona, 1978). Amb formació superior en l'àmbit comercial i de màrqueting, es va incorporar al departament comercial de Catalunya Ràdio el 1998, i a partir d'aquell moment ha desenvolupat funcions de planificació de publicitat i venda comercial, entre d'altres. L'any 2010 va ser nomenat cap de planificació i gestió de televisió, ràdio i mitjans digitals i l'any 2013 va ser coordinador de l'àrea de màrqueting i comercial de Catalunya Ràdio, tasca que ha estat ocupant fins al moment.
