S'aprova el projecte per desdoblar l'N-2 a la variant de Figueres

El Ministeri de Transports destinarà 118 milions per ampliar un tram de vuit quilòmetres entre Figueres Sud i Pont de Molins
Redacció
1 min

Pas endavant en el desdoblament de l'N-2 a la variant de Figueres, una obra reivindicada des de fa més d'una dècada a l'Alt Empordà, per les retencions i els accidents que s'hi registren.

El Ministeri de Transports ha aprovat destinar 118,2 milions d'euros per ampliar el tram de 8,2 quilòmetres entre Figueres Sud (km 748,800) i Pont de Molins (km 757,040).

Doblar la calçada actual pel costat dret permetrà que tingui més capacitat i millorar les condicions de circulació i la seguretat.

L'actuació preveu una calçada addicional paral·lela a l'actual, amb dos sentits de circulació separats per una mitjana de dos metres.

Segons el ministeri, s'hi han projectat tres enllaços: amb la C-31, que no modifica l'enllaç actual; amb la C-260, amb una rotonda, i amb l'N-260, on es preveuen dues rotondes.

La redacció del projecte és "una primera bona notícia", com ha dit a TV3 el president del Consell Comarcal de l'Alt Empordà, Agustí Badosa, que ha recordat que ara falten les fases següents de licitació i adjudicació. "Confiem que sigui així", ha afegit.

Els projectes per enllaçar la variant de Figueres amb l'AP-7 i les vies de la costa hauran d'esperar, encara estan en la fase de redacció.

Temes relacionats

Avui és notícia

Més sobre Mobilitat

Mostra-ho tot