TV3 ha ampliat la distància amb els competidors al prime time (3Cat)

TV3 amplia el lideratge al prime time i registra un 14,3% de quota al novembre

La plataforma 3Cat frega els 22 milions de reproduccions amb l'èxit de noves temporades de programes clàssics de la graella com "Crims" o "Joc de cartes" i també d'apostes recentment estrenades com "La casa nostra" i "La travessa"
3 min

TV3 ha liderat el novembre amb un 14,3% de quota i ha ampliat la distància amb els competidors al prime time, amb un 15,9%. Algunes de les apostes que l'impulsen són "Vintage", "Crims", "Joc de cartes" i "Col·lapse". TV3 també lidera el day time per 49è mes consecutiu, amb un 14,6%, amb xifres destacades dels "Matins", "Tot es mou" i el futbol.

A la plataforma 3Cat conviu l'èxit de les noves temporades de programes clàssics de la casa com "Crims" o "Joc de cartes" amb apostes recentment estrenades com "La casa nostra" i "La travessa", i en conjunt supera els 21,7 milions de reproduccions.

Aquest mes, TV3 supera els 4 milions d'espectadors d'audiència acumulada i ha liderat tots els dies del mes, i l'ecosistema informatiu de 3CatInfo obté una cobertura total de més de 4 milions d'espectadors únics, superior a la dada d'octubre.

Els informatius continuen liderant i el "TN migdia" i el "TN comarques" milloren l'audiència mitjana respecte al mes anterior. Obtenen un 27,3% de quota mitjana i 2.753.000 espectadors únics, un 23,1% de quota i 1.545.000 espectadors únics i un 23,4% i 2.927.000 espectadors únics, respectivament. Són els informatius més ben valorats, amb un 8,4, segons el panel GfK.

Els informatius són els més ben valorats, amb un 8,4 (3Cat)

El lideratge al prime time, consolidat

TV3 ha ampliat el seu lideratge al prime time, que ostenta per 16è mes consecutiu, amb les bones xifres de les noves temporades de productes d'èxit de la casa com de noves entregues d'apostes recents, com "Vintage" i "Zenit".

En conjunt, TV3 registra un 15,9% de quota en aquesta franja. Millora en prop d'un punt la del mes anterior i augmenta la distància amb la segona opció, a més de sis punts.

"Vintage" lidera amb la segona temporada, amb una quota del 15,6% i una audiència acumulada total de 975.000 persones, en lineal i en diferit. "Crims" li agafa el relleu els dilluns amb un 21,2% de quota i una audiència acumulada de prop d'1,2 milions d'espectadors en total.

La nova temporada de "Joc de cartes" també lidera, amb un 19,1% de quota i gairebé 1,4 milions d'audiència acumulada. Seguint amb l'entreteniment, "Polònia" també lidera, amb un 19,2% de quota i més d'un milió d'espectadors d'audiència acumulada.

El cap de setmana, "Zenit" inicia nova temporada amb més d'1,4 milions d'espectadors d'audiència acumulada, i "Col·lapse" és líder i obté un 14,2% de quota, amb la xifra màxima del 2025 el dia 15, amb un 18,5%, en què lidera a més de 10 punts de la competència.

Tant el "30 minuts" com el "Sense ficció" també registren xifres d'èxit en una nova mostra del compromís de 3Cat amb el periodisme d'investigació. El documental "Alerta inundable" obté un 16,3% de quota i 580.000 espectadors d'audiència acumulada, mentre que el reportatge "Sixena, pintures sentenciades" anota un 16,8%, la quota més alta de la temporada empatant amb l'estrena.

En el prime time també destaca el partit de futbol Chelsea - Barça de la Champions femenina, amb un 24% de quota i més d'un milió d'espectadors, comptant la prèvia i el postpartit.

TV3 també lidera el day time per 49è mes consecutiu, amb un 14,6%, amb xifres destacades dels "Matins", que obté una quota del 16,4% i una audiència acumulada de 944.000 espectadors, i el "Tot es mou", amb un 13%, que fa el mes més vist de tot l'any. També destaca l'amistós Catalunya-Palestina, amb un 14,6% de quota.

Avui és notícia

Més sobre Audiències 3Cat

Mostra-ho tot