TV3 és la televisió líder a internet a Catalunya durant 71 mesos consecutius i Catalunya Ràdio és l'emissora líder entre el públic jove
Segons les dades de Comscore* corresponents al març del 2023, TV3 torna a ser la cadena de televisió líder a internet a Catalunya, amb 2.567.000 usuaris únics, una xifra que representa un augment del 12% respecte al mes passat i un 8% més que el març del 2022. Amb aquest resultat, la millor audiència digital de TV3 d'un mes de març tant a Catalunya com a Espanya des del 2020, ja suma 71 mesos consecutius i gairebé sis anys ininterromputs de lideratge. A tot Espanya** TV3 arriba als 2.899.000 usuaris únics, un 7% més que al febrer i un 5% més que l'any passat.
Els continguts digitals de Catalunya Ràdio obtenen 705.000 usuaris únics al març a Catalunya*, on és l'emissora generalista líder entre els joves de 18 a 24 anys i també la que té més audiència digital entre els menors de 35 anys. Al conjunt de l'Estat**, un total de 827.000 usuaris únics han accedit als continguts digitals de l'emissora.
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) té un abast del 44% del conjunt dels internautes i arriba als 2.836.000 usuaris únics a Catalunya*, amb un creixement del 8% respecte al mes passat i del 4% respecte al març del 2022. A Espanya** registra 3.329.000 usuaris únics, un 4% més que el febrer passat.
Segons dades internes d'Adobe Analytics***, "Crims", "Eufòria", "Com si fos ahir", "Tot es mou" i el "TN comarques" són els continguts de TV3 més vistos per internet al març.
A Catalunya Ràdio, els continguts més escoltats a la carta al març són els programes "Crims", "El búnquer", "El suplement", "El matí de Catalunya Ràdio" i "La tarda de Catalunya Ràdio".
*Comscore MMX Multiplataforma. Regió: Catalunya, juny 2017-març 2023, Espanya.
**Comscore MMX Multiplataforma. Audiència total, juny 2017- març 2023, Espanya.
***Informació elaborada a partir de les dades internes d'Adobe Analytics, març 2023.
