TV3, líder indiscutible de la nit electoral
TV3 va liderar àmpliament les audiències de la jornada electoral del 21D. Amb una quota del 24,3 durant tot el dia, TV3 lidera pràcticament totes les hores des de les 6 del matí i fins que va acabar el programa electoral. A aquestes dades s'afegeix el 3/24, que, amb una quota del 5.1, se situa com a sisena cadena del rànquing, superant de llarg Cuatro (2.7) i gairebé empatant amb AN3 (5.2) i La 1 (5.5).
3.470.000 van contactar en algun moment del dia amb TV3 i el 3/24. Aquests resultats superen àmpliament els obtinguts durant les eleccions de 2015.
El programa "Especial eleccions" se situa com al líder de la franja amb una quota que supera els 40 punts gran part de la nit i més d'1.200.000 espectadors. Més de 3 milions de catalans van veure en algun moment el programa. El minut d'or va arribar a dos quarts d'onze de la nit amb 1.485.000 espectadors i una quota de 45.3 punts, gairebé la meitat dels que estaven mirant la televisió en aquell moment. Amb aquestes dades, l'especial informatiu de TV3 va triplicar i en algun moment quadruplicar el segon programa més vist de la nit, el de La Sexta, que es va quedar amb un 12.0 de quota. La conversa social que va generar el programa va superar els 26.000 missatges a Twitter, amb un impacte de 8 milions d'impressions.
Espectacular augment del consum a la xarxa
El seguiment dels webs de TV3 i Catalunya Ràdio va ser altíssim durant la jornada electoral amb més de mig milió d'usuaris únics. El portal informatiu 324.cat va atraure 264.000 usuaris, un 140% més que el 27S. A més, a través de l'app hi van accedir més de 110.000 usuaris, gairebé triplicant les xifres del 2015. A més, el consum de vídeo i àudio en directe des d'arreu del món es va disparar: 240.000 usuaris únics en televisió i 59.400 en ràdio.
