Una hemeroteca "on line" reuneix milers de publicacions editades arreu del món
La iniciativa va néixer fa més d'un any i mig quan Martin Ferro-Thomsen i Michael Hansen, dos joves danesos amb experiència en el món de la comunicació i la tecnologia, van pensar a crear una eina que imités amb la màxima fidelitat possible l'experiència física de fullejar una revista a la pantalla.
El desembre del 2006, una companyia daneso-nord-americana va accedir a donar-los suport financer, i va ser aleshores quan els dos promotors de la iniciativa van llençar-se a treballar en el desenvolupament tecnològic del producte i les seves dues facetes, la destinada a empreses i professionals i la que volia crear una comunitat a internet.
El "YouTube de les publicacions", com ja s'ha batejat la pàgina web, disposa de milers de publicacions en línia en diversos idiomes i de tot tipus, des de revistes d'arquitectura, naturalesa i fotografia a altres d'esports, art o còmics, passant per portafolis i catàlegs o simplement documents que algú vol compartir a la xarxa amb altra gent.
Els Estats Units és, amb diferència, el principal lloc de procedència dels usuaris, seguit per Espanya en segon lloc. Entre els reptes per al futur, els creadors del portal s'han fixat doblar la plantilla i entrar en dos anys en el top 1.000 dels llocs web més visitats del món.