Zuckerberg vesteix el seu avatar a Meta amb roba de marca i les xarxes en fan sang
El fundador de Facebook i de Meta, Mark Zuckerberg, s'ha implicat força en el llançament d'una botiga de roba virtual al mateix Facebook i a Instagram.
Ho ha fet de la mà d'Eva Chen, directora de moda a Instagram: tots dos han vestit els seus propis avatars amb peces de Prada, Balenciaga i Thom Browne:
Orgullosa de llançar la nostra botiga d'avatars a Instagram, Facebook i Messenger, on podeu comprar roba digital per vestir el vostre avatar.
Roba pensada per al metavers
Chen ha afirmat que la roba digital serà "una manera important d'expressar-se en el metavers" i també "un gran motor de l'economia creativa", i ha dit que s'hi afegiran més marques.
La notícia l'han anunciat Chen i Zuckerberg a Instagram amb una videoconferència en què ella li va ensenyant el seu avatar vestit amb diferents models de les marques:
Està previst que aquesta botiga virtual es vagi posant en marxa als Estats Units, el Canadà, Mèxic i Tailàndia, i que els models de marca costin entre 3 i 9 dòlars, és a dir 2,85 i 8,56 euros.
Tot plegat perquè els usuaris del metavers de Zuckerberg puguin comprar models de marques molt cares a preus assequibles, tot i que, esclar, són models immaterials.
També roba gratis
A la botiga virtual, però, no hi haurà només aquests models de pagament: també se n'hi trobaran centenars de gratuïts, de manera que els avatars no es quedaran mai despullats.
Segons va explicar Zuckerberg, la intenció és obrir la botiga perquè els dissenyadors i desenvolupadors que vulguin hi ofereixin la seva roba virtual.
En el llançament s'ha volgut donar la volta a la llegendària manca d'interès del fundador de Facebook per la roba i per la moda, però a les xarxes socials ho han aprofitat per fer-ne sang:
Balenciaga encara queda pitjor amb l'avatar de Mark Zuckerberg.
