
El Barça tancarà un nou patrocinador abans d'acabar la temporada
El periodista Xavi Campos ha explicat al programa "Onze", d'Esport3, que hi ha negociacions avançades amb el patrocinador que ocuparà la màniga de la samarreta del primer equip
El FC Barcelona ha anunciat oficialment aquesta setmana l'acord amb Spotify com a nou patrocinador del club blaugrana. L'empresa de reproducció de música en streaming serà el nou nom comercial del Camp Nou, a més d'aparèixer a les samarretes del primer equip masculí, femení i també a la roba d'entrenament.
Ara bé, el Barça té un patrocini més previst per anunciar. Serà el de la màniga de la samarreta del primer equip. En principi, es negociarà per a l'equip masculí, però a l'acord també es podria incloure el femení. Tal com ha explicat el periodista Xavi Campos al programa "Onze", d'Esport3, hi ha negociacions avançades i s'espera tancar-les abans d'acabar aquesta temporada.
Segons ha explicat el mateix Xavi Campos, la idea és que la temporada vinent aquesta marca ja ocupi un espai a la màniga de la samarreta i els ingressos ja es computin per a la següent campanya, cosa que ajudaria a guanyar marge de límit salarial. El Barça podria arribar a ingressar uns 15 milions d'euros sumant les variables. Fins ara, el patrocinador Beko pagava uns 12 milions al club blaugrana.


