Un anunci que ha passat a ser una tradició a l'Argentina
Un anunci que ha passat a ser una tradició a l'Argentina (Quilmes)
futbol

Un anunci torna a posar la pell de gallina a tot Argentina abans del Mundial

Una popular cervesa sud-americana no ha faltat a la tradició, com cada quatre anys, de llançar l'espot que emociona el país de Messi

Redacció Esport3Actualitzat

Ho han tornat a fer. La cervesa Quilmes, una de les més populars de l'Argentina, no ha faltat a la tradició de llançar un anunci pocs dies abans de l'inici del Mundial de futbol, tampoc abans de la polèmica cita de Qatar. Però el d'aquesta beguda no és una peça comercial qualsevol. L'espot acostuma a tenir un alt component emocional i apel·la als sentiments més profunds que desperta l'"albiceleste".

El fet que les aventures i desventures de la selecció liderada per Leo Messi siguin viscudes com una religió, és la matèria primera de l'anunci. Aquest any l'han titulat "Coincidències", ja que convida a il·lusionar-se amb les semblances entre l'edició del 1986, any del Mundial de Mèxic, guanyat pel combinat liderat per Maradona, i aquesta de 2022.

Des de fa uns anys, aquesta marca té un acord de publicitat amb l'AFA, la federació argentina de futbol.

L'espot del 2018 també va rebre molt bones crítiques. Hi apareixia un altre mite dels argentins, Óscar Ruggeri, mantenint diàlegs amb el calorós públic d'un gran estadi. Més que un anunci, aquesta tradició ja funciona de vitamina anímica per a tot un país conegut també per la qualitat dels seus publicistes.

Anar al contingut