
Les principals marques mundials es rifen Pedri
El migcampista blaugrana és un dels jugadors indiscutibles de Xavi i la samarreta amb el 16 és la més venuda del Barça
Era el minut 72 i continuava l'empat a zero contra el Sevilla. El Camp Nou necessitava celebrar una victòria perquè el Barça se situés segon a la Lliga per primera vegada aquesta temporada. Va ser llavors quan va aparèixer la figura de Pedri. El canari es va treure de la màniga una gran jugada, deixant dos homes del Sevilla a terra, per donar els tres punts al Barça.
És evident que Pedri s'ha convertit en un jugador indiscutible per a Xavi Hernández, però, en aquest 2022, el lideratge del migcampista ha anat més enllà dels terrenys de joc.
I és que, durant els tres primers mesos de l'any, fins a 80 marques d'arreu del món han fet una proposta a Pedri per patrocinar el canari. A més, la samarreta del Barça amb el 16 a l'esquena s'ha convertit, juntament amb el 30 de Gavi, en la més venuda a les botigues oficials del club. Un fet que converteix el canari en la imatge mundial d'un Barça que estava orfe de protagonisme des de la sortida de Leo Messi.
Les principals marques es rifen el canari per la seva "naturalitat" i "sensibilitat", segons apunten a l'Agència EFE des de TQTK Studios, empresa que gestiona els patrocinis del jugador. La directiva del club afirma que l'estil de vida i la imatge del jugador el projecten com un actiu de gran valor per relacionar-se amb les marques.
Les marques també es guien per l'impacte mediàtic que té el blaugrana. Des de la seva arribada al Barça, Pedri ha guanyat el Golden Boy, un Trofeu Kopa i va formar part de l'onze revelació de la Champions League el 2020. A més, el jugador ha passat de 25.000 seguidors a Instagram als més de 5 milions i mig que té ara.


