744.000 espectadors van connectar amb l'especial "La guerra eterna" en un cap de setmana que TV3 lidera

TV3 lidera el cap de setmana, diumenge, amb un 12,6% de quota, i dissabte, amb un 11,9%. Entre els programes més vistos destaquen els telenotícies, l'especial informatiu "La guerra eterna", el "Tarda de cine" i "Col·lapse"
3 min

Un diumenge més, TV3 va ser líder, amb un 12,6% de quota. Cinc dels sis programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana vespre", conduit per Cristina Riba i Ramon Pellicer, en segon lloc, amb 469.000 espectadors, un 21,2% i una audiència acumulada de 984.000 persones. L'edició del migdia dels informatius va ser tercera, amb 357.000 espectadors, un 23,1% de quota i hi van connectar 660.000 persones.

El va seguir l'especial informatiu "La guerra eterna", amb una quota del 15,5%, 271.000 espectadors i 744.000 persones d'audiència acumulada.

També van destacar al rànquing l'"Atrapa'm si pots: millors moments", que va fer una quota del 13,5% i 235.000 espectadors, el millor resultat de la temporada; el "Tarda de cine" amb "Assassinat a Tolosa", que va registrar un 12,5% de quota i 200.000 espectadors i el "Tarda de cine 2", amb la pel·lícula "Assassinat a les Landes", amb 123.000 espectadors i un 9% de quota.

Dissabte, TV3 lidera

I pel que fa a dissabte, també va ser la més vista, amb un 11,9% de quota. Els quatre programes més vistos van ser de la cadena i líders de la franja. Les dues edicions de l'informatiu cap de setmana van ocupar els primers llocs, la del migdia, amb una quota del 29%, 375.000 espectadors i una audiència acumulada de 673.000 espectadors; i la del vespre, amb 322.000 espectadors, un 19,4% de quota i hi van connectar 671.000 persones.

El podi el va completar el "Tarda de cine", amb "Abans de tu", que va obtenir una quota del 14,3% i 189.000 espectadors. El va seguir "Col·lapse", amb Ricard Ustrell. Hi van connectar 601.000 espectadors, va fer una quota mitjana del 12% i 158.000 espectadors i va liderar la franja.

També en el rànquing dels programes més vistos va destacar el "Zona zàping", amb 130.000 espectadors i un 12,5% de quota i l'"Atrapa'm si pots: millors moments", amb una quota del 9,3% i 126.000 espectadors.

Creix el consum al web del 3Cat i els continguts del SX3 destaquen a la carta

La setmana passada va créixer el número de pàgines vistes al web del 3Cat i va superar les 7.200.000 i els usuaris únics van arribar gairebé al 1.500.000.

Destaca el directe dels continguts informatius i de l'especial "La guerra eterna". als continguts del conflicte entre Hamàs i Israel han accedit 188.000 usuaris únics.

Pel que fa als continguts del SX3, 4 dels seus programes se situen entre els 10 més vistos a la carta de tot TV3, i destaca "Titó", que fa la millor audiència des del juliol, i el "MIC", que fa la tercera millor xifra de reproduccions a la carta de l'últim any.

I a les xarxes socials, un vídeo de l'"APM?", amb el retrobament amb un dels seus mítics personatges supera el milió de reproduccions entre Instagram i Facebook. I el vídeo d'Esport3 a Instagram sobre la travessa pels Pirineus de Kílian Jornet registra 625.000 reproduccions.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

#AudiènciesTV3

Avui és notícia