Aquesta setmana el jurat de "Cover" triarà les 25 millors versions d'entre les més de 2.000 que participen en el concurs musical
Després de rebre una allau de participacions durant la recta final del període d'inscripcions, avui comença una nova fase del concurs musical "Cover", presentat per Miki Núñez, que ha rebut un total de 2.259 versions. El programa, que es difon exclusivament a través de plataformes i xarxes socials, continua amb les fases previstes fins arribar a la final, amb 10.000 euros en joc per al guanyador.
Aquesta setmana, pren la paraula el jurat de "Cover", format per Manu Guix, Elena Gadel i Marc Bala, amb una llarga trajectòria en el món de la música i la cultura. Des d'avui i fins divendres, cada dia aniran triant les cinc millors propostes de cada artista o banda, una per dia, i d'aquí en sortiran els 25 seleccionats. Avui, dilluns, es decidiran les cinc millors versions d'Els Pets; demà, dimarts, de Buhos; dimecres, d'Els Amics de les Arts; dijous, de Suu, i divendres, de Nil Moliner.
Els concursants han publicat a les xarxes socials els seus "covers" d'aquests músics i grups, que han compartit el repertori amb el programa. I en la pròxima fase, la setmana que ve, seran els músics originals els que valoraran les versions. Entre el 23 i el 27 de novembre, cada dia un artista o banda triarà la seva versió preferida, que es convertirà en finalista del concurs. D'aquesta manera, s'arribarà als cinc finalistes de "Cover".
A partir d'aquí, del 27 de novembre al 3 de desembre, s'obrirà la votació popular per triar la millor versió i l'audiència decidirà qui s'emporta el premi final. El dia 3 s'emetrà la final de "Cover" en directe amb els cinc finalistes, dels quals només un guanyarà els 10.000 euros de premi.
Per seguir els continguts del programa, es van publicant a través de les xarxes socials de TV3 i l'Instagram del programa, i també estan disponibles a TV3alacarta i al canal de TV3 a YouTube. La votació final es farà a través del web i l'app de TV3.
#ApostaDigitalTV3
"Cover", una producció de TV3 amb col·laboració de Mamba Mèdia, és una de les cinc produccions audiovisuals dissenyades exclusivament per a l'entorn digital, en una forta aposta de Televisió de Catalunya per arribar a noves audiències amb nous formats i noves maneres de distribuir els continguts de la cadena.
#CoverTV3
